Bertusk Geplaatst: 16 januari 2010 Delen Geplaatst: 16 januari 2010 Is er ook al een Nederlands versie(software) van Strong 8000 en Strong 8100 met de merlin patch, heb al satracker 3 gepatch met merlinpatch maar dat werkt niet Strong 8100 dood vinito, nu heb ik nog 2 Strongs over 8000 en 8100 maar nu wou ik het wel graag goed doen met Nl software, maar kan het nergens vinden.... 4 Lnb's 2x Strong 8000/8100 8000 Complete TVV Merlin seca2 by interpol 8100 Merlin ready by Interpol no seca Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hellum Geplaatst: 16 januari 2010 Delen Geplaatst: 16 januari 2010 Nope, ik kan sattracker 4 op de een of andere manier niet vertalen, dan werkt mijn ontvanger niet meer. MVG. Gerard If history repeats itself, and the unexpected always happens, how incapable must Man be of learning from experience. -George Bernard Shaw Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
interpol Geplaatst: 17 januari 2010 Delen Geplaatst: 17 januari 2010 Sattracker 4 is iets anders van opzet. Cobus.r heeft ooit Sattracker 3 in het Nederlands vertaald. Als je niets doet met cardsharing of andere opties in Sattracker 4, dan zou de vertaalde versie van Cobus.r ook simpel aangepast kunnen worden voor de Merlinkaart. Sattracker 4 kan ook vertaald worden maar ik heb te weinig tijd beschikbaar om het te kunnen (willen) doen. Ik zou wel een patch kunnen maken voor de verouderde vertaalde versie, die overigens ook prima werkt voor de algemene gebruiker. Zelf hou ik het bij Sattracker 4 @BertusK, Strong dood, door patchen? Weet je zeker dat je de juiste versie hebt gebruikt? edit aanvulling.. De merlinpatch is als het ware een klein stukje van de software. Het kan eigenlijk niet, dat daar je ontvanger defect door is geraakt omdat je boot gedeelte niet wordt overschreven. Met Edstrong zou je de ontvanger weer tot leven moeten kunnen wekken. Openbox sg9 HD PVR Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
yaho Geplaatst: 17 januari 2010 Delen Geplaatst: 17 januari 2010 Het zou een leuke oplossing zijn om de cobus versies 8000/8100 geschikt te maken voor seca3. Bij voorbaat dank. Vu+UNO, Vu+DUO2, digitenne, astra1+3 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
interpol Geplaatst: 17 januari 2010 Delen Geplaatst: 17 januari 2010 Iemand, die nog de versie van Cobus in het bezit heeft? Het kan ook zijn dat de versie van Cobus alleen de MHW patch inhield. Graag een PM. Openbox sg9 HD PVR Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bertusk Geplaatst: 19 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 19 januari 2010 Je hebt een PM.... 4 Lnb's 2x Strong 8000/8100 8000 Complete TVV Merlin seca2 by interpol 8100 Merlin ready by Interpol no seca Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
stronger Geplaatst: 19 januari 2010 Delen Geplaatst: 19 januari 2010 ik heb hier de sattracker 3 nog wel op dr pc staan. maar je hebt pm gekregen van bertus en ik neem aan dat dat de sattracker 3 is zoniet kan ik hem wel naar je toe sturen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
interpol Geplaatst: 21 januari 2010 Delen Geplaatst: 21 januari 2010 Bedankt alvast. Nu eerst opzoek naar een Hex editor. Heb even geduld, ik werk nog aan een project waar veel tijd ingestoken moet worden. Openbox sg9 HD PVR Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
interpol Geplaatst: 23 januari 2010 Delen Geplaatst: 23 januari 2010 Nederlandse versie in de deco zetten en dan patch eroverheen. Deze is voor de 8100. @Bertus, had je onderdelen nodig voor jou 8100? Openbox sg9 HD PVR Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bertusk Geplaatst: 23 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 23 januari 2010 Volgens mij is dit ook geen NL software maar Sattracker 4. Sattracker 3 NL(cobus) kan ik niet meer vinden op mijn cp, maar als ik die heb moet ik eerst orginele NL versie 22, en dan Sattracker 3 en dan die Merlinpatch eroverzetten? B.v.dank voor de moeite...P.s defecte stong 8100 opgelost heb al een andere... 4 Lnb's 2x Strong 8000/8100 8000 Complete TVV Merlin seca2 by interpol 8100 Merlin ready by Interpol no seca Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hellum Geplaatst: 23 januari 2010 Delen Geplaatst: 23 januari 2010 Bij mijn weten heeft Cobus alleen Sattracker 2 vertaald en ik 3. (dat je je niet dood zoekt) MVG. Gerard If history repeats itself, and the unexpected always happens, how incapable must Man be of learning from experience. -George Bernard Shaw Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bertusk Geplaatst: 23 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 23 januari 2010 Ok bedankt Gerhard Kan ik die merlinpatch hier "SRT8100_SatTracker_v2.0 (Dutch) Cobus R Rev.1" ook overzetten? B.v.dank 4 Lnb's 2x Strong 8000/8100 8000 Complete TVV Merlin seca2 by interpol 8100 Merlin ready by Interpol no seca Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
interpol Geplaatst: 23 januari 2010 Delen Geplaatst: 23 januari 2010 Nee hoor dat hoeft niet. Kan meteen met Sattracker 3 erover, daarna de patch.. Cobus firmware heb ik nu bijgevoegd. Openbox sg9 HD PVR Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
gerrit801 Geplaatst: 25 januari 2010 Delen Geplaatst: 25 januari 2010 Hallo Sattracker 41 NL op 8100 gezet,mis alleen de werking van de favorieten lijsten 1 tm 7,verder is hij prachtig. 8 Werkt wel en all,is hier iets aan te doen. Alvast bedankt. Gerrit Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen