Ga naar inhoud


[Strong 8100] Is er al NL software voor Strong 8000 en 8100


Bertusk

Aanbevolen berichten

Is er ook al een Nederlands versie(software) van Strong 8000 en Strong 8100 met de merlin patch, heb al satracker 3 gepatch met merlinpatch maar dat werkt niet Strong 8100 dood vinito, nu heb ik nog 2 Strongs over 8000 en 8100 maar nu wou ik het wel graag goed doen met Nl software, maar kan het nergens vinden....

4 Lnb's

2x Strong 8000/8100

8000 Complete TVV Merlin seca2 by interpol

8100 Merlin ready by Interpol no seca

Link naar reactie
Delen op andere sites


Sattracker 4 is iets anders van opzet.

Cobus.r heeft ooit Sattracker 3 in het Nederlands vertaald. Als je niets doet met cardsharing of andere opties in Sattracker 4, dan zou de vertaalde versie van Cobus.r ook simpel aangepast kunnen worden voor de Merlinkaart.

 

Sattracker 4 kan ook vertaald worden maar ik heb te weinig tijd beschikbaar om het te kunnen (willen) doen.

 

Ik zou wel een patch kunnen maken voor de verouderde vertaalde versie, die overigens ook prima werkt voor de algemene gebruiker.

Zelf hou ik het bij Sattracker 4 wink

 

@BertusK,

Strong dood, door patchen? Weet je zeker dat je de juiste versie hebt gebruikt?

 

edit aanvulling..

De merlinpatch is als het ware een klein stukje van de software. Het kan eigenlijk niet, dat daar je ontvanger defect door is geraakt omdat je boot gedeelte niet wordt overschreven. Met Edstrong zou je de ontvanger weer tot leven moeten kunnen wekken.

Openbox sg9 HD PVR

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij is dit ook geen NL software maar Sattracker 4. Sattracker 3 NL(cobus) kan ik niet meer vinden op mijn cp, maar als ik die heb moet ik eerst orginele NL versie 22, en dan Sattracker 3 en dan die Merlinpatch eroverzetten?

B.v.dank voor de moeite...P.s defecte stong 8100 opgelost heb al een andere...

4 Lnb's

2x Strong 8000/8100

8000 Complete TVV Merlin seca2 by interpol

8100 Merlin ready by Interpol no seca

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...