Ga naar inhoud


deze 0900 nr's wil ik jullie niet onthouden


peter-nmgn

Aanbevolen berichten

Ik werkte vroeger bij een bedrijf wat het regiotaxi vervoer verzorgde, had ook een 0800 nummer voor ritreserveringen.

Dit bedrijf heeft na een tijdje dit nummer laten blokkeren voor bellen vanaf een GSM. Reden: inderdaad veel overlast tijdens de schoolpauzes en kosten die daardoor te gek werden.

 

Van de hier genoemde lijst kan ik je verzekeren dat het nummer van SimoneFM je laat uitkomen bij de verkoopafdeling en niet in de studio.

 

Het nummer van de Rabofoon werkt daarentegen wel goed en heeft mij al behoorlijk aan kosten bespaard op mijn telefoon rekening(minuten gaan nu tenminste wel uit de bundel)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik vind het te gek te moeten betalen voor fouten (facturen b.v.),

die zij hebben gemaakt. Een niet gratis, maar normaal nummer kan

toch ook?

Ik ben allergisch voor pollen en mensen die regels uitvaardigen, maar er zichzelf niet aan houden.

 

Amstrad650D2Mac>>TF5000PVR>>etc.>>/DB7025+/TF5300KPN,VU+Duo Moteqc2100a-schotel 1mtr-X-Cam/Aston 1.05.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan maar alleen linksom. wink

Ik ben allergisch voor pollen en mensen die regels uitvaardigen, maar er zichzelf niet aan houden.

 

Amstrad650D2Mac>>TF5000PVR>>etc.>>/DB7025+/TF5300KPN,VU+Duo Moteqc2100a-schotel 1mtr-X-Cam/Aston 1.05.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien heb je hier iets aan:

PayPal Nederland BV

Wibautstraat 224

1097 DN Amsterdam. Stuur een aangetekende brief met bevestiging van ontvangst. Degene die de brief ontvangt moet tekenen en krijg je daar een bewijs van, is duurder dan gewoon aangtekend maar weet je zeker dat ze het ontvangen hebben. Per fax zou ik het niet sturen is ook nergens te vinden overigens tenzij een nummer naar US,en dan krijg je welles niets situatie of de fax is zoekgeraakt.

succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...