Ga naar inhoud


webcamera werkt niet na windows7


bjkartal

Aanbevolen berichten

Ik heb een toshiba A200-237 laptop en heb daar nu windows 7 erop gezet, na formateren, dus zonder upgrade. Een aantal programma's handmatig geinstalleerd in dit geval camera assistant software. De software kan ik opstarten maar bij gebruike van de camera krijg ik de melding, schakel camera in.

Ik heb diverse versies van CAS geinstalleerd en bij ene zie ik bij apparaatbeheer de naam van de camera staan en bij een ander staat onbekend apparaat, maar bij elke versie van CAS krijg ik de melding schakel camera in. Wie kan me helpen?

De laatste versie die ik nu heb komt van de Toshiba site voor mijn laptop serie en is de CAS 1.7...

Als ik windows Vista upgrad naar windows 7 dan is er niets aan de hand, alleen de laptop is volgens mij sneller als ik niet upgrade maar gewoon win7 erop zet, of is dit een foute aanname?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Meestal werken de drivers die voor vista gemaakt zijn ook gewoon in w7.

Gewoon een kwestie van proberen.

Heb hier zelf een hp dv9000 waar geen windows 7 drivers voor zijn,maar de vista drivers werken op 1 na allemaal.

-= Dreambox 7000 Echostar LT8700 en SR8700,Skystar 2,Humax 5400 2 x Nokia 9500 1 x 90 cm met twin en een Channelmaster 1.2 met een quad =-

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik weet niet precies wat je met vista/xp mode probeert, maar ik heb gewoon c geformatteerd en windows 7 geinstalleerd en start gewoon in windows 7, daarna CAS geinstalleerd.

En ja inderdaad normaliter heeft windows 7 meeste drivers, maar ik blijf de melding krijgen om camera aan te zetten.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: bjkartal
ik weet niet precies wat je met vista/xp mode probeert, maar ik heb gewoon c geformatteerd en windows 7 geinstalleerd en start gewoon in windows 7, daarna CAS geinstalleerd.
En ja inderdaad normaliter heeft windows 7 meeste drivers, maar ik blijf de melding krijgen om camera aan te zetten.


Je kan onder Windows 7 programma's laten draaien in een soort van XP/Vista "image". Ik heb geen Win7 maar ik zou eens proberen het programma wat je wilt starten voor je cam met rechts aan te klikken en te kijken of het daar tussen staat.

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...