Ga naar inhoud


[VU+ DUO] bedienen met Logitec Harmony


unique

Aanbevolen berichten


Ben al een kleine week bezig om de VU+ DUO in de database te krijgen van Logitech via de Harmony Helpdesk.

Helaas is dit tot nog toe niet gelukt. Wel is door de Harmony Helpdesk de VU+ in mijn apparaten bestand toegevoegd maar helaas zonder de functies.

Hiervoor heb ik het advies gekregen om de functie(s) te leren via de originele afstandsbediening van het apparaat.

Ik vind het toch gemakkelijker om de functies via de database in de afstandsbediening te zetten.

Daarom heb ik nogmaals verzocht de VU+ DUO in de database op te nemen. Hier heb ik nog geen reactie gehad.

Mogelijk helpt het als meerdere gebruikers van een Logitech Harmony een verzoek indienen om de VU+ DUO op te nemen in de database!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Mistrale
.....Ik vind het toch gemakkelijker om de functies via de database in de afstandsbediening te zetten.......

Uiteraard is dat makkelijker!
Normaal gesproken zijn ze daar tamelijk vlot mee: heb je vanuit de software (vanuit het account waarin je de VU+ hebt toegevoegd), een mailtje gestuurd?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Invertist
Ook zonder database ondersteuning lukt dat prima: het duurt alleen ietsje langer.

Klopt, het gaat inderdaad heel goed om functies over te brengen naar de Harmony. Maar zo als eerder gemeld het is gemakkelijker om vanuit de database te installeren.
En als er meer gebruikers van de VU+ komen is het toch wel handig als ie in de database staat.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

 

volgens mij zijn er meer wegen die naar rome leiden,

Ik dacht zo lings en rechts gelezen te hebben dat de VU+ duo

ook een dreambox remote aan te leren is, en volgens mij

zit die allang in de logitech DB, tis maar een idee

VU+ duo&duo2 Visiosat astra 1,2,3 & hotbird & DVB-T FTA

Groetjes Noud

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...