Ga naar inhoud


problemen met ontvangst regionale zenders


Gast koen1

Aanbevolen berichten

Nadat mijn van de echostar mijn voeding is gerepareerd heb ik het volgende probleem, ik kan de regionale zenders niet meer ontvangen en geen history. Als ik hem laat zoeken vindt hij op 19.2 graden wel alle zenders, laat ik hem zoeken op 23.5 slaat de ontvangst meter ook uit naar meer dan 80% en vindt hij ook veel zenders zelfs zenders die er niet thuishoren volgens mij RTl4 en etc. Aangezien ik nog niet heel goed thuis ben in het sateliet gebeuren zou ik graag horen wat deze A-techneut fout doet.Er zit volgens mij 19.2 en 23.5 graden in een blok op de schotel.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Waarschijnlijk staan dan de betreffende freqenties niet in je ontvanger die zul je eerst handmatig moeten toevoegen.

Hoe dat moet zal wel in je handleiding staan.

Of is het zo dat je wel altijd hebt kunnen ontvangen op deze ontvanger??

Als je zenders vind die er eigenlijk niet thuishoren moet je waarschijnlijk eerst je disqC instellingen goed zetten bijvoorbeeld Astra1 op 19.2 oost op DisqC 1 of A en Astra 3 op 23.5 oost op 2 of B.

De juiste freqenties kun je vinden bij Kingofsat ik zou zeggen kijk daar eerst naar. laugh

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoe staan ze nu in gestelt in het menu de astra 19,5 en de 23,5

zo moet het staan zie bijlage

 

post-33015-1318260652,9318_thumb.jpg

Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen

 

En met de vriendelijke groeten Hendrik

 

En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...