Ga naar inhoud


vantage 8000s geluid valt weg onder het zappen ???


Gast abx

Aanbevolen berichten

hoi mensen ,heb net een vantage sinds vandaag , maar een probleem met het geluid onder het zappen na een ander kanaal niks meer dan weer wel dan weer niet pfff alle instellingen staan goed maar snap er niks van , de soft ware die er op staat is van 22 dec 2009 met de volgende firmware 02.57-02T-o heb verder geen module dus mijn smartcart zit gewoon in de kaartlezer , heb ook geen idee of het daardoor komt oofdat ik ci module moet kopen, ik had dit probleem niet eerder had hiervoor een homecast 8500 maar vondt het beeld niet mooi omgeruild voor deze , nu beeld wel mooi maar geen of soms geluid hahahaha leuk speelgoed dit grrrr, heb verder nog een internetaansluiting en na de firmware gekeken maar blijf er liever even af voordat het beeld ook nog weg is , heb alles hdmi aangesloten hopenlijk wat goede tips van jullie groetjes peter

Link naar reactie
Delen op andere sites


Gebruik eens hoofdletters, punten en spaties op de juiste plaatsen. Je gehele verhaal is nu één lange zin.

Alleen als het leesbaar is, heb je kans op een antwoord!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Probeer eens om geluid niet over hdmi te laten gaan. Bv sp/dif. In detijd dat ik nog de HD8000S had, had ik 02.55.01 (een 02.57) firmware en geluid deed het prima.

Ik had tuner zo geconfigureerd dat dolby signaal alleen over sp/dif ging.

Dus als je versterker sp/dif input heeft, gebruik die dan voor je HD8000S 2.0/5.1 audio.

 

Success...Oh check eens Vantage forum. (voor correcte firmware google op ulc vantage kicks ass tv. Daar vind je de firmwares voor kaartlezer & emu.

Firmwarenummer eindigend op .02 = smartcard compatible(je canaldigitaal kaart)

Firmwarenummer eindigend op .01 = smartcard compatible + emulator voor keys (die je met allmaker1.2 kan downloaden).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...