Ga naar inhoud


Vista en netwerk problemen


ppua

Aanbevolen berichten

Gisteren was ik bij een collega thuis die via zijn pc de zenderlijst van de dreambox wilde bewerken. Dus ik dacht ff simpel een netwerk kabeltje naar zijn nexperia box en klaar. Daarbij had ik de LAN kabel van de vista computer van lan poort 1 naart lan poort 2 op de router gezet. De computer kreeg toen geen netwerk meer. Pas toen ik de lan kabel weer op de originele poort zette. Volgens mij heb ik dit nooit bij XP gehad. Iemand een idee waar dit aan ligt en nog belangrijker hoe krijg ik binnen vista in de toekomst het netwerk op de andere lan poort wel aan de gang ?

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik denk eerder een probleem van de experiabox dan van de computer.

 

Als de computer op automatisch de netwerkinstellingen verkrijgen staat hoort hij gewoon weer een ip adres te krijgen via dhcp. Zelfs als hij zijn netwerkinstellingen handmatig ingesteld zou hebben moet het gewoon werken.

 

Ik krijg eerder het idee dat die netwerkaansluiting niet goed is

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...