Ga naar inhoud


[Premium HD] 23.3 zenders gecodeerd


Gast AZboxhobbyist

Aanbevolen berichten

Gast AZboxhobbyist

Ik heb een duo LNB geplaatst, om zodoende de zenders uit het Entertainmentpakket allemaal te kunnen bekijken, bijv Ned1HD, en Sport1.2, echter op de 23.3 ontvang ik wel een kwalitatief goed signaal, maar geen beeld, blijft op gecodeerd staan, moet ik hiervoor nog een extra multicas of zo activeren ??

 

Help

Link naar reactie
Delen op andere sites


Gast AZboxhobbyist

Ik heb het Entertainment pakket, daar moeten een aantal HD zenders in zitten, en Sport1.2,maar deze geven allemaal gecodeerd, dus het signaal 93% quality is o.k., meer dan 70%, echter op de free to air van de 23.3 ontvang ik niks, heb de schotel gericht met een satfinder, 19.2 is helemaal goed, 96% signaal, quality 70+ % geen hardware probleem lijkt me, CD helpt niet, geen ondersteuning voor de AZbox.

 

ik heb nog een ouwe Strong ontvanger staan, ga ik morgen ff proberen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien toch probleem met hardware of firmware Azbox Deze onderteunt niet alle soorten lnb heb ik zelf bemerkt, zo werkt bij mij een quatro lnb alleen maar bij sommige transponders op 23.5 astra.

Zo werkt mij de kabelkiosk transponder wel en die van canal digitaal nl niet.

De quatro lnb werkt bij mijn andere ontvangers wel dus daar ligt het niet aan.

Voor dit probleem heb ik nog niet een oplossing gevonden.

Op meerdere forums komt dit probleem naar voren.

Ik heb alleen nog niet opnieuw geprobeerd met de onlangs firmware updates.

Dreambox 7020,en 800hd, Ipbox 200, Coolstream Zee, Azbox elite, Vu solo hd, Clarke Tech 550, Opticum 9600 hd combo, Xtrend 5000, Skystar 1 en 2

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
Gast AZboxhobbyist

Beetje laat maar toch,

 

Het is eindelijk allemaal gelukt, ben eens helemaal vanaf nul begonnen, schotel gericht op 19.2, DUO lnb op 19.2 gemonteerd, waterpasje erlangs, 11 graden gedraaid, 19.2, perfect beeld, nu komt het, de DUO lnb is een lnb met ingebouwde diseqc switch

Daar zat hem de kneep, de standaard CD ontvangers hebben een standaard instelling voor de Duo lnb, de AZbox dus niet. instellingen in de TP gemaakt, switch 1 voor de 19.2, en switch naar 2 voor de 23.5, voila alles werkt als een speer, dus de CD DUO twin LNB werkt wel op de AZbox.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...