Ga naar inhoud


Waar wordt de zelf te maken linklijst opgeslagen in kpnvandaag?


reptovis

Aanbevolen berichten

Ik heb al diverse keren een zelf in te vullen linklijst aangemaakt in kpnvandaag (32 items) maar op een gegeven moment verdwijnt deze en komt de vooringestelde terug. Heel onregelmatig soms een maand goed dan na een week)Je moet hem dan helemaal weer samenstellen en dat is erg irritant.

 

Weet iemand waar deze data van de zelf gemaakte linklijst wordt opgeslagen, zodat je een backup hiervan kan maken en als het zich dan weer voordoet je dit gemakkelijk kunt terugzetten. Zou mooi zijn.

Reptovis

Dreambox 7000S + Maxtor 300GB + Quattro 0.3dB Lnb + Triax 110 + Sg2100/Topfield 5500 + Maxtor 300GB + Dual Lnb + Triax 90 + Sg2100 + Aston 1.07 + Xcam/Humax 5400 + MM/Reptielen/Vissen/Honden

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik zag dat je nog geen antwoord had, dus ben even gaan denken voor je.. cool

 

Meestal slaan websites gebruikers informatie op in een zogenaamde Cookie. Cookies kun je vinden in de map : "C:\Documents and Settings\"Uw naam"\Cookies" (wel verborgen bestanden en mappen weergeven via Extra->Mapopties->Beeld)

Vaak als je van die opruim tools uitvoerd (CCleaner etc..)worden de Cookies ook gewist maar bij sommige opruim tools kun je opgeven welke Cookies je wilt behouden.. Je zult dus Cookies moet uitsluiten van verwijderen die eruit zien als UwNaam@kpnvandaag.nl etc, etc..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zijn inderdaad de cookies. Heb net geprobeerd cookies te maken, maar wil even niet lukken...

 

van KPN:

 

http://www.kpnvandaag.nl/web/show/id=108644/langid=43

 

BTW in Vista worden je cookies opgeslagen in:

 

Users - *USERNAME* - App Data - Roaming - Microsoft - Windows - Cookies

 

(Moeten wel "Beschermde systeem bestanden verbergen" uitsaan en "Show system files and folder" (of iets in die geest) aanstaan. ff googlen hoe dit te doen - stelt niet zo veel voor, en als je engels leest:

 

The cookies folder in Vista is very well hidden and will take a little bit of digging but here is how to find the folder in Vista where the cookies are stored:

 

Click on the “Start” button

 

At the top select your “User” name to get into the user group

 

Click the “Organize” button and select “Folder and search options” and click the “View” tab and choose “Show hidden files and folders” and also uncheck “Hide protected operating system files”, select “Yes” to confirm “OK” to exit

 

Now there will be more folders in your User window, find the one named “AppData” and click to open the folder

 

Inside the AppData folder select “Roaming -> Microsoft -> Windows” and your cookies folder should be right at the top, click on it

 

You can see all the cookies that different sites are putting on your computer and delete them if you wish. You may see a Low folder in there as well, this is where cookies are kept from websites you have some low user privileges.

 

bronnetje

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jullie allebei enorm bedankt. Ik had inderdaad CCleaner gebruikt zonder er bij na te denken dat dit ermee te maken zou hebben. Ik ben het bestand nu op 2 pc's kwijt dus helaas kan ik er niet meer bij en in de prullenbak zoek in als een spelt in een hooiberg denk ik. Dus zal ik het moeten uitsluiten de volgende keer.

Reptovis

Dreambox 7000S + Maxtor 300GB + Quattro 0.3dB Lnb + Triax 110 + Sg2100/Topfield 5500 + Maxtor 300GB + Dual Lnb + Triax 90 + Sg2100 + Aston 1.07 + Xcam/Humax 5400 + MM/Reptielen/Vissen/Honden

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...