Ga naar inhoud


kanalenlijst dreambox dm8000


dreamlover8000

Aanbevolen berichten

hoe settingslijst inladen draaibare schotel programma's dreamset en dreamboxedit geprobeerd.

en waar kan ik een recente settingslijst vinden voor draaibare schotel. bij pet settings kom ik niet verder dan beginscherm website?

beide programma's geven beide foutmeldingen dat bepaalde directories niet gevonden kunnen worden.

 

gemini 4.60 is geinstalleerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ikzelf gebruik de lijst van HenkSat.

PLi heeft die bij plugins, maar je kan de lijst ook manueel downloaden en dan dmv ftp op je dreambox zetten. Wees er bewust van dat je geen anderechannelsettings op dreambox hebt(dus ook geen van fastscan of autoscan) Ikzelf had herinstallatie uitgevoerd als newbee om er zeker van te zijn dat er geen zenders voorgeprogrammeed waren(wel de tuner afstellen op lnb richtings wensen he).

 

De inhoud van het gedownloade archief zet ik in /etc/enigma2/ op de Dreambox (maar ik gebruik PLi, misschien dat het bij jou Gemini op andere plek zit.

Hier de PLi pagina waar je henksat channel config kan downloaden (scroll omlaag naar Henksat E2 or Enigma2 Settings :: zie HenkSat Rotating (in jou geval ivm draaibaar)

De lijst is uit 05-12-2009, dus effe myzentv hernoemen naar RTL4 HD.(met proggie dreamboxedit bijvoorbeeld , ook op die pagina te downloaden voor windows)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...