Ga naar inhoud


software topfield tf6000cok nooit ontvangen


Gast roger4007

Aanbevolen berichten

zal wel weer eens ergens staan maar na 2 dagen zoeken geef ik het op,

heb al veel gelezen hier maar nergens iets over de update van ongeveer 2 jaar geleden helaas beschik ik dus over de verouderde sotfware versie :TF-CCMTK 1.46

de Antenne Wizard heb ik dus niet eens ook met de duitse zender die ik hier ontvang gaat het vaak mis , de ontvanger gaat dan uit

wie kan mij helpen ?

Link naar reactie
Delen op andere sites


Er komt geen update via de lucht van de single tuner meer.

De ontvangers die KPN uitlvert hebben wel software die het Duitse probleem niet meer hebben. Wellicht dat je iets via de helpdesk kan regelen.

 

Maarre, is dat nou echt zo erg dat ene Duitse stroompje met 4 zenders waaronder CNN? De rest van de Duitsers kan je toch prima kijken?

 

De antenne wizard is alleen handig voor mensen voor wie Digitenne en de apparatuur nieuw is. Niet voor bestaande klanten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ontvang geen een nedelandse talige belg hier op die natuurlijk in het paket zitten van kpn,

en daar was het mij nu om te doen wat ik zo ver begrepen had is dat er een of ander aan blok in zit wat na die update er uit is en het mogelijk maakt om de duitse en belgise zenders te ontvangen

maar 45 € cent per min om te bellen met de kpn kan ik me nu niet permieteren.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: roger4007
ik ontvang geen een nedelandse talige belg hier op die natuurlijk in het paket zitten van kpn,
en daar was het mij nu om te doen wat ik zo ver begrepen had is dat er een of ander aan blok in zit wat na die update er uit is en het mogelijk maakt om de duitse en belgise zenders te ontvangen
maar 45 € cent per min om te bellen met de kpn kan ik me nu niet permieteren.

Probeer eens te zoeken handmatig op kanaal 45 (RTBF mux uit Luik) en op E25 (VRT mux uit Genk).
Ik ga ervanuit dat je de VRT kan zien want toen ik een tijd terug in Valkenburg was kon ik met een indoor antenne ook Genk ontvangen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

heb zo net handmatig gezocht en ja wel hoor bijde kanalen doen het alleen komt genk hier maar heel zwak binnen 2 a 3% en zal dan de buiten antenne er bij moeten halen (ligt in de caravan)

 

bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

zo juist ontvangen van KPN .......zou er dan toch nog eens een update komen ?

 

De verwerking van uw e-mail heeft vertraging opgelopen. Onze excuses hiervoor.

 

Naar aanleiding van uw vraag over de software update kunnen wij u als volgt informeren:

 

Door onvoorziene omstandigheden is de software update uitgesteld. Het e-mailcenter beschikt niet over informatie wanneer deze update beschikbaar komt.

 

Wij vertrouwen erop u met deze informatie van dienst te zijn geweest.

 

Met vriendelijke groet,

 

C**** M*******

 

KPN

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor zover ik begrepen heb, had het update-proces van de versie die 12 mei vorig jaar kort in de lucht geweest is een "baat het niet, dan schaadt het niet"-karakter.

 

Het zou mij welkom zijn als de KPN die versie met de juiste voorlichting ("beter kunnen we het niet maken") alsnog weer ging uitzenden, al was het alleen maar langs de oostgrens.

 

Groeten van de zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 maanden later...
Gast roger4007

de Belgische zenders kan ik nu ontvangen met de buitenantene van kpn en zelfs omroep Braband is hier te kijken

 

bedankt allemaal

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Roger Vdheijden

Waar in Kerkrade zit je ongeveer? M'n vader zit in de buurt van het station Kerkrade-Centrum en hij ontvangt met de KPN buitenatenne op de schoorsteen de zenders uit Genk (één, één+, Kanvas, Kanvas+), verder 4 franstalige zenders uit Luik en daarnaast uiteraard alle publieke zenders uit Aachen en alle commerciële zenders uit Düsseldorf. Omroep Brabant heb ik hier nog niet mogen zien...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...