Ga naar inhoud


Boulder's EPG update : 18/01/2010


Gast zzzzzzz

Aanbevolen berichten

Ik heb aan XMLTV reWriter de nodige aanpassingen gedaan, zodat hij alle kanalen bekijkt en elk ID slechts 1x importeert,

 

Resultaat= duurt iets langer om alle kanalen en programma info samen te voegen, maar geen dubbele ID's meer derin. Dit is natuurlijk voor alle gebruik ook beter, hoef je hier niet meer op te letten.

 

En indien de code correct uitgevoerd wordt dan zitten er dus 566 unieke channel id's in jouw sources? Klopt dit?

 

Ben je misschien al in de mogelijkheid geweest om het verwijderen van programma tijden te testen?

Link naar reactie
Delen op andere sites


Origineel bericht van: ocram1
Ik heb aan XMLTV reWriter de nodige aanpassingen gedaan, zodat hij alle kanalen bekijkt en elk ID slechts 1x importeert,

Resultaat= duurt iets langer om alle kanalen en programma info samen te voegen, maar geen dubbele ID's meer derin. Dit is natuurlijk voor alle gebruik ook beter, hoef je hier niet meer op te letten.

En indien de code correct uitgevoerd wordt dan zitten er dus 566 unieke channel id's in jouw sources? Klopt dit?

Ben je misschien al in de mogelijkheid geweest om het verwijderen van programma tijden te testen?


Ahja, ik was ondertussen een batchfile aan het maken die dubbele entries verwijdert uit de channels, en een soort samengevoegde channel xml file maakt.
Als ik dat dan combineer met je tooltje en van het origineel vertrek is dat nog properder opgelost.
Het kan wel zijn dat die samengevoegde channels.xml file geen commentaar meer bevat.

Ik had die tijden willen uittesten maar de automatische procedure is vastgelopen vannacht.
Reden : ik start meerdere grabbers tegelijk, om tijd te winnen.
En nu was hij al bezig met het resultaat te verwerken terwijl één van de grabbers nog niet klaar was.

Als het goed is moet daarin de eerste test voorkomen van het beperken van tijden (op dit moment heb ik maar één kanaal waar ik dit echt kan gebruiken : Foxlife bij TVV en CDS)
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: ocram1
Ik weet niet hoeveel dagen je voorziet, maar voor één en een heleboel andere is er maar EPG tot en met de 22e, is dit omwille van het testen? Of ergens een foutje?

Zit je nog met oude sources te werken, misschien ?
In al mijn files waar één zit zie ik data tot en met 27/01
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: ocram1
Kan het zijn dat Zone Horror en +1 verdwenen zijn? Dacht dat ze er eerst in stonden....

Alles kan.
Door alles uit te splitsen zullen er ongetwijfeld fouten ingeslopen zijn.
Hopelijk lukt de volgende update wel correct.
Er moet in principe dan ook weer een aantal zenders bijkomen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...