Ga naar inhoud


MVISION S5 INSTELLINGEN


space-ranger

Aanbevolen berichten

Eergisteren heeft mijn neefje gespeeld met de instellingen van mijn Mvision S5. ik kan opeens geen 23,5 zenders meer bekijken. Ik krijg alleen een melding dat de zender gecodeerd is.

Dat kan niet kloppen want ik heb het top pakket van Canal digitaal en voorheen kon ik deze zenders gewoon bekijken.

 

Ik heb een Technisat Multytenne 45 en kan dus meerdere satellieten ontvangen. In het menu van de Mvision S5 staat ook gewoon dat de ontvangst goed is.

Het vreemde is alleen dat ik in het menu opeens 23 en 23.5 kan ontvangen. terwijl de zenders naar mijn idee op 23.5 horen te staan staan ze nou gekoppeld aan 23.0

 

Ik weet dat de schotel goed staat en niet is verschoven of zo maar het moeten de instellingen zijn die dit probleem veroorzaken.

 

Heeft iemand voor mij de exacte instellingen van deze ontvanger want ik kom er niet meer uit. Graag wil ik de volgende gegevens om Canal digitaal + Vlaanderen juist te ontvangen in het installatie menu.

 

  • Sateliet zoeken
  • DISEqc Switch
  • Motor Setup

 

Screenshots zouden ook erg helpen.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik heb een fabrieksherstel gedaan en daarna een fastscan voor Canal digitaal.

via kanalen zoeken op 19.2 (astra1) hij zoekt dan gewoon alle canal digitaal zenders.

Het vreemde is dat enkele zenders het wel doen op 23,5 zoals History, Het Gesprek, Sport 1/eredivisie live en de regionale zenders.

De zenders NL24, Geschiedenis, HumorTv, Consumenten TV werken opeens niet meer sinds het weekend. daar krijg ik telkens de melding gecodeerd.

 

Ik had gister al de laatste firmware 6.14.00 with scam 1.31 geïnstalleerd en de bootloader ook. Maar het probleem werd niet verholpen na het updaten.

 

Ik heb ook de smartcards van enkele buren geprobeerd zonder succes.

Bij allemaal geeft hij sinds afgelopen weekend hetzelfde probleem dus het moet wel aan de ontvanger liggen en niet aan de smardcard.

Mijn kaart werkt bij de buren namelijk wel.

In mijn eigen ontvanger gebeurd het volgende:

Kaart in de reader wel beeld op enkele gecodeerde zenders.

Kaart eruit geen beeld op gecodeerde zenders.

 

Ben er van overtuigt dat het een instelling probleem is.

Er is inmiddels een bericht aan Canal Digitaal verstuurd over mijn probleem, maar het lijkt me sterk dat alle kaartjes een defect hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...