Ga naar inhoud


[Premium+ HD] Tot hoeveel zenders opnemen en kijken naar een andere zender.


Gast koen1

Aanbevolen berichten

Hoi, ik ben van plan mijn echostar 5020 in de bomen te hangen en een AZbox twintuner aan te schaffen. Mijn vraag aan de mensen hier is tot hoeveel zenders kun je opnemen en dan ook nog een andere kijken.

En hoe is het met de gebruiksvriendelijkheid ivm met instellen van een programma en het weer terugkijken, ivm vrouw en de kids.

De echostar hebben ze prima onder de knie maar de voeding is wederom stuk.

Als ik het goed begrepen heb kun je ook streamen van het lokale draadloze netwerk, werkt dit zonder problemen?

Of komen er nog andere ontvangers in deze prijsklasse in beeld met dezelfde mogelijkheden.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Misschien heb ik wel wat te snel een vraag geplaatst mijn verontschuldingen daarvoor, maar kan het eigenlijk niet vinden hoe gebruiksvriendelijk deze ontvanger is tov een echostar.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: koen1
Misschien heb ik wel wat te snel een vraag geplaatst mijn verontschuldingen daarvoor, maar kan het eigenlijk niet vinden hoe gebruiksvriendelijk deze ontvanger is tov een echostar.



@koen1,

Ik neem aan dat je de Echostar 5020 bedoelt.
Er zijn van het merk Echostar vele modellen in omloop.


Met vriendelijke groeten wink

sattaz
Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb dus toch de Azbox premium+ aangeschaft, ben nu bezig met het aansluiten, tot op heden wijst alles nog vanzelf.

Had hiervoor dus de echostar 5020

Ben benieuwd, zal eerst even goed zoeken in het forum voordat ik weer een vraag stel blush

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast AZboxhobbyist
Origineel bericht van: herbie65
helaas kan ik NIET iets opnemen en tegelijkertijd timeshift doen.
Dat vind ik een enorm nadeel....


Dat kan dus wel, alleen niet op de zelfde harde schijf, steek er een usbstick in (achterzijde) van 4GB, en je kunt opnemen op je hdd en timeshiften op je usbstick, wel moet je dat dan met je twin tuner doen, je kunt geen opname maken, en op de zelfde tuner een ander programma kijken, das wel jammer.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: wasmiddel
nee maar goed, dat lijkt me enorm logisch toch?

wellicht dat het nog lukt als 1 en ander op precies dezelfde transponder plaatsvindt, maar het is een twin tuner en geen triple tuner.


Neer heel eerlijk gezegd snap ik ook niet waarom dit niet kan werken. Je kunt toch beide data stromen gewoon naar je HD schrijven? Die is daar snel genoeg voor. Verder is het natuurlijk onzin dat je hiervoor een triple tuner nodig zou moeten hebben. je gebruikt een tuner voor het kanaal waar je aan het timeshiften bent, en de andere voor de opname.

Wellicht dat inderdaad een extra USB stick een optie is, maar is wel erg jammer aangezien er al een HD in de ontvanger zit.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Om heel eerlijk te zijn hoop ik wel snel op wat verbeteringen,

het is gewoon niet normaal dat een satelietontvanger zo`n herrie maakt. Systeem vraagt nogwel eens om een herstart, wat ook behoorlijk lang duurt en dan net als je iets leuks zit te kijken. De echostar is ook na diverse firmware updates pas een leuke ontvanger

geworden, dus ik heb nog hoop. Maar de gezinsleden missen echt dat er niet meer opgenomen kan worden dan op 1 zender.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...