Ga naar inhoud


[DM800HD] uitzending gemist op dreambox bekijken


tjerkpolle

Aanbevolen berichten

Ik ben benieuwd of er nog nieuwe ontwikkelingen zijn op het gebied van uitzending gemist bekijken via de dreambox.

 

http://www.sat4all.com/forums/ubbthreads.php/topics/1536518/2

http://www.sat4all.com/forums/ubbthreads.php/ubb/showflat/Number/1536518

 

Ik heb hierover wel wat gevonden op dit forum, maar dat zijn toch al wel wat oudere topics, waarbij het voor een tamelijke leek niet heel eenvoudig is om dit in te stellen?

 

Misschien wat tips?

Link naar reactie
Delen op andere sites


op de 800 gaat het zeker niet werken, op de 8000 ook niet.

De 500hd (en de vu+) moeten het kunnen, moet er alleen nog iemand 'even' een plugin voor willen schrijven...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op de 800 en de 8000 zou het wel moeten lukken als je een PC in je netwerk laat draaien met VLC player er op... Los kan ik de streams hier starten... maar een fatsoendelijke browser zal iemand moeten maken.

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Littlesat
Op de 800 en de 8000 zou het wel moeten lukken als je een PC in je netwerk laat draaien


maar dan kan je ook gewoon op die PC kijken wink

De box kan het niet, daar komt het op neer.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat klopt. Maar niet iedereen heeft de PC op de TV aangesloten ;-) Maar helemaal zelfstandig kan de DM800(0) het uiteraard niet daar de PO voor een andere codec gekozen heeft dan bijvoorbeeld YouTube heeft gedaan.

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: pieterg
op de 800 gaat het zeker niet werken, op de 8000 ook niet.
De 500hd (en de vu+) moeten het kunnen, moet er alleen nog iemand 'even' een plugin voor willen schrijven...


Wat is het verschil dan tussen de 500hd/vu+ en de 8000? Dat de 800 minder codecs ondersteunt als de 8000 wist ik, maar heeft Dream de 500+ anders (uitgebreider) gemaakt dan hun vlaggenschip?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...