Ga naar inhoud


2 e smartcard aanmelden.


yaho

Aanbevolen berichten


Als het kaartnummer niet meer op een ander abonnement geregistreerd staat dan kun je dit kaartnummer aan jouw abonnement koppelen.

 

Er is maar één manier om erachter te komen of dit gaat lukken: de servicedesk bellen, succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: falconz
Moet je dan gewoon je klantnummer en 2e smart-card nummer doorgeven aan de klantenservice, zodat ze de 2e kaart kunnen aanmelden op het 1e abo? Of de postcode/adresgegevens?


Ze vragen om postcode en huisnummer. Dan mag jij je naam roepen op hun verzoek en is dit correct dan registreren ze de kaart op jouw abbo (max 3 kaarten op 1 abbo).

Vraag wel of ze kunnen afzien van de aansluitkosten van 25 Euro, omdat je die nl al hebt betaald bij de eerste aanmelding van je eerste kaart.

Kaart in de tuner en binnen een uur heb je beeld.

Als je 0800-0576 belt kan je in een menu de kaart activeren en als dit niet lukt moet je bellen met 0900-0576.

Via vraagalex.nl wat alternatieve nummers
Citaat:
0900-nummer: 0900 0576 (45 cent per minuut)
Alternatief nummer: 010 4578321
Fax: 070 3439600
Via 0800 0115 vraag om doorverbonden te worden.
0800-0576 werkt ook
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...