Ga naar inhoud


[UFS 910]Kanaallijst gezocht


chokey

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Afgelopen donderdag mijn Kathie die defect was na anderhalve maand weer terug ontvangen (garantie, moederboard is vervangen) ,het was niet de voeding zoals ik eerder dacht (de elco,s) display deed niks enkel een rode led die licht gaf.

 

Natuurlijk meteen aan de gang met de kathie, 2,02 met 2BL erop gezet en geprobeerd de stick in te richten met SVN V2 , baboot 1,6 werkt niet en kcc 3.2 wil versie 1.7 niet installeren .

 

Ten einde raad flash 2.0d erop gezet en daarna via kcc SVN, dit werkt , daarna heb ik de kanalen laten zoeken , wat mij opvalt dat hij bepaalde kanalen niet vindt zoals annexe hd die ik met de org. software wel had.

 

mijn vraag is dus of er geen kant en klare kanaallijsten te vinden zijn en tools om dit in de kathie te zetten en/of te

bewerken.

 

Bij voorbaat dank voor juliie reacties

 

Chokey.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Dat is hiervoor geen gemis, die settinglijsten zijn Duits geinspireerd :D

Kijk maar eens naar de Enigma2 lijsten voor Dreambox onder "Zenderlijsten, editors en frequenties", keuze zat.

Zoals eerder vermeld, deze van Henksat zijn heel goed maar minder up to date als andere. Deze door Satje07 gepost zijn ook heel goed en zeer aktueel.

BTW, met DreamDBedit krijg je deze vlot in de Kathy, je moet wel de directories in options goed zetten, dat verschilt soms volgens E2 versie.

Wat je via internet niet vindt hoef je meestal niet verder te zoeken.

 

Kathrein UFS-910 (AAF2.0e/E2 versies) +WiFi +sataHD & Multytenne Twin

Samsung LE46A552: 46" Full HD.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...