Gast papagaai Geplaatst: 23 januari 2010 Delen Geplaatst: 23 januari 2010 hoi vraagje is flashen hetzelfde als bij 7000s dreambox ik doe het met dreamup heb gedaan hij deed het en kanalen lijst gedwonload bleef ie hangen op de menu van pli jade 3 heb wel van 7020 gedaan ben nu opnieuw aan inladen maar weet niet wat verkeerd doe volgens mij niks oke groetjes Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
rommelaar Geplaatst: 24 januari 2010 Delen Geplaatst: 24 januari 2010 Ja flashen gaat hetzelfde. Heb je er een goede settinglijst in staan? Probeer de nieuwste van Henksat eens. Ik heb dit zelfde met de lijst van Joske gehad.Na installatie van andere settinglijst werkte hij weer als vanouds. Dreambox 7020,Dreambox 500s,Dreambox 800 en div weersatelliet ontvangers. Ik rommel maar wat aan en.......soms lukt het ook nog. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast papagaai Geplaatst: 24 januari 2010 Delen Geplaatst: 24 januari 2010 ja oke draaid nu goed gelukkig heb gewoon setting gedownload van satteliet en werkt nu perfect gelukkig oke bedankt he Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen