Marcellomio Geplaatst: 23 januari 2010 Delen Geplaatst: 23 januari 2010 Hallo, Momenteel heb ik de 7025+ op een LCD TV aangesloten met een zeer hoogwaardige scart Kabel. Nu vind ik het beeld niet echt goed, soms zelfs slechter als op mijn oude "dikke" toeter TV. Heeft iemand enig idee hoe je de beste beeldkwaliteit overbrengt vanaf de 7025+ op een LCD TV. 2 Ex relaties: Topfield 4000pvr en Dreambox 7025+ Huidige vriendinnen: Vu+ duo en OpenPli Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wortellica Geplaatst: 23 januari 2010 Delen Geplaatst: 23 januari 2010 Wat voor lcd tv is het hdready fullhd 50hrz 100hrz? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marcellomio Geplaatst: 23 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 23 januari 2010 Philips Full HD 100 hz (47") 2 Ex relaties: Topfield 4000pvr en Dreambox 7025+ Huidige vriendinnen: Vu+ duo en OpenPli Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast richarddm800 Geplaatst: 23 januari 2010 Delen Geplaatst: 23 januari 2010 Lcd en plasma kunnen zowieso niet tippen aan de beelkwaliteit van beelbuis tv. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wortellica Geplaatst: 23 januari 2010 Delen Geplaatst: 23 januari 2010 Dat was mij ook al opgevallen oude beeldbuis 100hz in de slaapkamer vind ik nog steeds een super beeld geven. Origineel bericht van: richarddm800 Lcd en plasma kunnen zowieso niet tippen aan de beelkwaliteit van beelbuis tv. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marcellomio Geplaatst: 23 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 23 januari 2010 Okidoki, Iemand nog interesse in een 7025+? Ik moet nodig een 8000 aanschaffen... Bedankt voor de hulp wortellica, ik ga nog ff op de tv de nieuwe firmware updaten, misschien scheelt het nog wat. Groet, Marcellomio 2 Ex relaties: Topfield 4000pvr en Dreambox 7025+ Huidige vriendinnen: Vu+ duo en OpenPli Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wortellica Geplaatst: 23 januari 2010 Delen Geplaatst: 23 januari 2010 Iemand nog interesse in een 7025+? Ik moet nodig een 8000 aanschaffen... Ja ik ook alleen nog ff sparen heb hier 3 dm7025+ staan dus dat word een duur grapje. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
rommelaar Geplaatst: 24 januari 2010 Delen Geplaatst: 24 januari 2010 Origineel bericht van: Marcellomio Hallo, Momenteel heb ik de 7025+ op een LCD TV aangesloten met een zeer hoogwaardige scart Kabel. Nu vind ik het beeld niet echt goed, soms zelfs slechter als op mijn oude "dikke" toeter TV. Heeft iemand enig idee hoe je de beste beeldkwaliteit overbrengt vanaf de 7025+ op een LCD TV. Inderdaad is een digitaal beeld van dichtbij niet om aan te zien vooral niet als je met zo'n groot scherm zit als jij hebt. De enige optie is HD dan maar dat is weer niet mogelijk met de 7025.Dus je zult dan toch in de budel moeten of veel verder van je beeld af gaan zitten,dan is gerust wel een mooi plaatje. Dreambox 7020,Dreambox 500s,Dreambox 800 en div weersatelliet ontvangers. Ik rommel maar wat aan en.......soms lukt het ook nog. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tuurtje Geplaatst: 24 januari 2010 Delen Geplaatst: 24 januari 2010 Had hetzelfde ( 50 inch plasma ) vond het ook erg tegenvallen. Vooral ondertiteling. Heb mijn 7025 nu aangesloten met een Scart => YUV kabel en dat scheelt enorm. Ben tevreden met deze SD kwaliteit om YUV aan te zetten pas volgende aan: Download volgende bestand naar je PC: /usr/lib/enigma2/python/Components/AVSwitch.py Pas volgende regel aan naar: config.av.yuvenabled = ConfigBoolean(default=True) Nu kun je in je settings Audi/Video Component kiezen. Tuurtje Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen