Ga naar inhoud


[VU+ DUO-PLi] EPG


Gast Kimble

Aanbevolen berichten

Ik maak op de VU+ een dankbaar gebruik van de uitgebreide EPG import functionaliteit. Maar wel wat vragen daarover:

1- Is er een maximum aan opslagcapaciteit?

2- Zo ja: hoe weet ik hoe groot die is/hoe zorg ik ervoor daar niet aan te geraken?

3- Ik kan bij "sources" nogal wat aanvinken: wat is het verschil tussen XMLTV- en .DAT bronnen?

4- Als ik de manual import start, loopt het tellertje keurig op. Maar op een gegeven moment blijft de teller stilstaan, terwijl ook "importing" blijft staan. Waarom stopt de import voortijdig?

Link naar reactie
Delen op andere sites


een paar antwoorden :

1. tot je free memory op is (kan je checken met commando free in telnet)

2. Ik heb cccam, picons (19/23), en ik heb keurig de epg nl/be en SKY UK

3. bij XMLTV gaat hij nog eerst alles afhalen en verwerken, dat duurde bij mij ongeveer 5 min voor NL/BE + SKY UK, bij .dat gaat dit in een goede 20 seconden. Ik weet wel niet of dit al werkt op de VU+ (hiervoor best Milo vragen)

4. kan je effen telnet loggen zoals Milo aangeeft? want dan pas zien we wat er mis gaat

 

niet overal een perfect antwoord, maar toch al wat meer info, andere kunnen gerust aanvullen of verbeteren waar ik mis ben wink

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begrijp ik goed dat XMLTV en .DAT dubbel op is? Dus dat ik maar één van beide hoef te gebruiken? Welke heeft dan de voorkeur (uitgebreider, sneller, betrouwbaarder....)?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het lijkt erop dat ik het probleem heb kunnen oplossen: de XMLTV-extensie verwijderd, de files in var/etc/epgimport verwijderd, weer opnieuw XMLTV geïnstalleerd en: voila, hij doet het weer!

 

Nu weet ik alleen nog niet of het zin heeft zowel de XMLTV als de .DAT sources aan te vinken frown

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...