Ga naar inhoud


to Rytec : EPGImport plugin


Gast Sandbox

Aanbevolen berichten

Hello, and sorry not to speak Dutch.

 

I've download and done some test on enigma2-plugin-extensions-xmltvimport_1.0-r14_mipsel.ipk, with the latest sources and channel files.

 

Import was not working on a dream git:cvs based image. I've done some investigation, and found that in EPGConfig.py, line 153, you probably wanted to type :

 

self.iterator = self.createIterator()

 

instead off

 

self.iterator = createIterator(self)

 

Using the first function does indeed solve the issue.

 

Regards,

 

sr

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


About Rytec.

i was just wondering, I use the henksat config now. But i discovered that Rytec(from Belgium) is more frequent updated.

 

What are the benefits of rytec channelsettings compared to henksat?

I experienced some channels on henksat that don't work, but who are supported by my cd smartcard.

 

Rytec downloads, HenkSat downloads.

Or are joske & pet123 more uptodate with canaldigitaal channels?

 

Sorry voor Engels, ik neem aan dat de Beneluxers hier geen probleem me hebben. smile

Link naar reactie
Delen op andere sites

Komt er op neer dat ik me afvraag of de meer uptodate rytec settings ook uptodate zijn met canaldigitaal zenders dan bv henksat.

Ik gebruik momenteel henksat, ben er wel tevreden over, maar ik merk dat er wat zenders zijn die niet werken, terwijl andere zenders op diezelfde transponder wel werken, en m'n canaldigitaal kaart het ook ondersteund(betreft abbo keuze).

Zou mooi zijn als kingofsat een online tooltje had dat je zelf kon bepalen welke satellieten je gebruikt en daarvan een *.ipk file kan downloaden om toe te voegen aan je plugins.(die dan weer mee update met bv OpenPLi software update.

(jammer dat ik geen software schrijf)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: allez l'om
volgens mij heeft de topicstarter het over de EPG plugin, en niet over settings. Verder zal Rytec hier wel een keer op reageren zodat de TS antwoord heeft.


Inderdaad, hij heeft het over de epg importer plugin.
Ik heb hem al een PM gestuurd hiervoor, hopelijk zal ie die opmerken want dat kleine e-mail icoontje wil je wel eens uit het oog verliezen. Maar goed dat terzijde.
Wat betreft mijn settingslijsten, die moet ik weer updaten en op m'n site zetten.
Maar ik heb eerst nog wat andere zaken waar ik mee bezig ben en ik ben geen vrouw dus kan maar één ding tegelijk. smile

~~Rytec Team~~

VU+DUO OpenPli-TVV-Pana TH42-PV700

VUSolo,DM7025+,DM500

*Pli/Rytec EPG POWERED*

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...