Ga naar inhoud


[Strong 8000] SRT8000 loader voor Vista


Ferr

Aanbevolen berichten


  • Reacties 32
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: Skysurfer
Generic printer geselecteerd? Juiste COMpoort?

ja en ja

en 100% dat de com poort werkt, want andere ontvangers waar ik alleen de com poort nodig heb werken prima.

Origineel bericht van: ome to
En als standaard gezet ?

ja

DISCLAIMER:

All statements, events, names and numbers mentioned in this message are fictional. Any resemblance to reality is coincidental and unintended.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is ook mogelijk dat je het programma in de compatibiliteits modus uit moet voeren. Dit doe je door op het programma met de rechtermuisknop te klikken, eigenschappen en dan compatibiliteit tab. Vink hier boven het te selecteren pakket (windows xp sp3) het vinkje aan en selecteer de uit te voeren compatibiliteitsmodus.

 

Hiermee zou het programma moeten werken onder de omstandigheden van windows xp.

Dreambox DM500S

SRT8000 -> 20oem6

NOKIA 9302 -> Sattracker 4.0ENG

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

De software voor een 8000 en een 8100 is anders, je kan ze niet uitwisselen. Je zal op het forum ook meestal van beide versies een SatTracker vinden.

Als je de decoder aansluit op de pc en de loader opstart moet je altijd letten op de taal die gebruikt wordt door de decoder.

Zoals ik al eerder zei: de 8000 spreekt frans(gemaakt door Dassault) en de 8100 engels. Ze zijn qua hardware ook verschillend.

 

Er is hier al menig gebruiker in de veronderstelling geweest dat hij een 8000 had(stond soms ook gewoon op de sticker achterop) terwijl het in feite een 8100 was. De fabrikant ging er kennelijk niet van uit dat mensen als wij met de firmware gingen "spelen".

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb beide orginele software versie´s van zowel de 8000 als de 8100

Heb altijd met een ouder xp laptopje gewerkt, maar die heeft de geest gegeven.

 

Bij een 8000 gebeurd hetvolgende:

 

Citaat:
FLASH MN26: AM29LV800B

FLASH MN27: AM29LV800B

FLASH MN28 absente

boot_LIBDAT1.5

DEMANDE CHARGEMENT PRIORITAIRE

debut de transfert parallele

maar nu kan ik opeens niet meer op start drukken..

even met de mediabox loader geprobeerd, en dan kan ik wel op start drukken en zie ik hem weer "printen" maar niks in het scherm...

 

 

 

DISCLAIMER:

All statements, events, names and numbers mentioned in this message are fictional. Any resemblance to reality is coincidental and unintended.

Link naar reactie
Delen op andere sites

nog even een andere 8000 erbij gepakt..

die zegt dit:

 

Citaat:
boot_LIBDAT_ECP_1.6.a(DA3NED_VEN_V20.3)

CHARGEMENT PRIORITAIRE

FLASH ADR=bfc00000 AM29LV800B

FLASH ADR=a1200000 M29W800B

FLASH ADR=a1300000 (90,90) non reconnue

debut de transfert parallele

attente negociation:

 

en dan kan ik wel op start klikken, en dan weer hetzelfde verhaal..

DISCLAIMER:

All statements, events, names and numbers mentioned in this message are fictional. Any resemblance to reality is coincidental and unintended.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lijkt er toch op dat je parallelle aansluiting een probleem heeft. Of de kabel, of de gekozen printer.

Seriëel is goed want hij ziet de decoder maar de data die via de parallelle poort gaat komt niet over.

Indien je de melding printen krijgt dan is de verbinding wel goed maar heb je een verkeerde printer gekozen.

Installeer de printer anders eens opnieuw (printer-toevoegen-algemeen-generic(alleen tekst)-LPT1.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: theet
al in de compatibiliteitsmodus geprobeerd?

jep..

Origineel bericht van: Skysurfer
Lijkt er toch op dat je parallelle aansluiting een probleem heeft.

enige manier dat ik dat nog meer kan testen?
heb hier kwa printers alleen usb staan :P

Citaat:
Of de kabel,

dit is dezelfde als die ik met de oude laptop gebruikte..

Citaat:
of de gekozen printer.
Seriëel is goed want hij ziet de decoder maar de data die via de parallelle poort gaat komt niet over.
Indien je de melding printen krijgt dan is de verbinding wel goed maar heb je een verkeerde printer gekozen.
Installeer de printer anders eens opnieuw (printer-toevoegen-algemeen-generic(alleen tekst)-LPT1.

Hij print gewoon..
dus ik krijg dat status schermpje, en je ziet dat hij data "print" maar verder gebeurd er niks..

heb nu de printer opnieuw gedaan, en opnieuw opgestart..

Origineel bericht van: Skysurfer
Gebruik je ook je juiste flash? flash2 voor decoder met standaard geheugen, flash3 voor decoder met extra geheugen.

hoe bedoel je?
ik gebruik de fimware die daarvoor ook gebruikt heb..

DISCLAIMER:

All statements, events, names and numbers mentioned in this message are fictional. Any resemblance to reality is coincidental and unintended.

Link naar reactie
Delen op andere sites

verschillende... de orginele en van interpol om te testen of die wel werkte..

maargoed, diezelfde firmware stond op de laptop..

DISCLAIMER:

All statements, events, names and numbers mentioned in this message are fictional. Any resemblance to reality is coincidental and unintended.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...