Ga naar inhoud


Philips PFL7762D/12 & TF7710PVR


SuperBug

Aanbevolen berichten

Vandaag bij mij Pa een Topfield HD7710PVR met 320Gb met een Powercam en een Seca 3 kaart geplaatst. Aangesloten via HDMI op een Philips 42 PFL7762D/12. Nou doet het volgende probleem zich voor: het beeld is een heel stuk naar links verschoven. Bij het in drukken van info geeft de TV aan dat er een 576i signaal is, niet echt HD dus. Ook de beeldkwaliteit is een heel stuk minder. Om de box te proberen had ik hem eerder bij mij aangesloten op een Samsung LCD, perfect beeld dus.

 

Als ik in het menu van de Philips PFL7762D/12 kijk is er een stuk van het menu weg. Volgens de handleiding ga je bij: Televisie configuren in de HD-modus naar diversen dan modus instellen en format . Maar dat gedeelte van het menu is helemaal niet te vinden. Er zijn totaal geen instellingen te veranderen van de HDMI of iets dergelijks. Toch heb ik het idee dat het hiermee te maken heeft. Wie weet raad? Jan

DM8000 - PLi Jade3 - Triax 88cm - DM800

Link naar reactie
Delen op andere sites


Achterop het schakelaartje omgezet? Dan kun je via HDMI/Component ook 720P of 1080i uitsturen.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: winwiz
Achterop het schakelaartje omgezet? Dan kun je via HDMI/Component ook 720P of 1080i uitsturen.


Schakelaartje gevonden. Omgezet en het probleem is opgelost.
Perfect beeld. Waarschijnlijk met het verplaatsen van de Topfield schakelaar per ongeluk veranderd. Bedankt.

Jan

DM8000 - PLi Jade3 - Triax 88cm - DM800

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...