Ga naar inhoud


OpenPLI: OK toets?


Menneke

Aanbevolen berichten

Zie PM. Alvast bedankt voor de moeite.

VU+Solo2 (OpenATV), VU+ Duo (OpenPLI), DM600PVR (OpenPLI), Triax 78cm met Powertech DG-380 rotor én 4 Inverto Multi Dielectric LNB's, Maximum E85 met 6 LNB's, Triax 78cm met 4 ALPS LNB's, Technisat Multytenne Twin, Sony 46EX500, Intel NUC (OpenELEC), Raspberry Pi2 (OpenELEC), Synology DS415play NAS

Link naar reactie
Delen op andere sites


Origineel bericht van: Menneke
Er was niets ingevuld onder "Remote control style". Echter, zodra ik "Classic (Neutrino)" kies, loopt de 600 compleet vast! (enkel de voeding afschakelen help) Ik denk dus wel dat we in die richting moeten zoeken...

Alvast bedankt voor eventuele suggesties. Zou het helpen als ik een nieuwe build installeer? (voorlopig is de laatste voor de 600 echter die van 30/01, zie ik)

Dat heb ik inderdaad ook gehad. Het Webinterface via de PC werkte nog gewoon, dus de box was niet gecrashed. Ik heb via de PC kunnen rebooten en daarna de AB settings kunnen terug zetten op Enigma default.

OpenPli 20100130.

m

----

Ach, ik blaat ook maar wat. Maar wel met plezier!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: mifi
Dat heb ik inderdaad ook gehad. Het Webinterface via de PC werkte nog gewoon, dus de box was niet gecrashed. Ik heb via de PC kunnen rebooten en daarna de AB settings kunnen terug zetten op Enigma default.

Dat heeft inderdaad geholpen! Kies "Default (Enigma)", waarna de afstandsbediening niet meer reageert, ga dan naar de webinterface en reboot de 600. Daarna werkt het weer. Ik kan nu ook weer in het hardware/remote control menu zonder dat de 600 "vastloopt".

Bedankt!

VU+Solo2 (OpenATV), VU+ Duo (OpenPLI), DM600PVR (OpenPLI), Triax 78cm met Powertech DG-380 rotor én 4 Inverto Multi Dielectric LNB's, Maximum E85 met 6 LNB's, Triax 78cm met 4 ALPS LNB's, Technisat Multytenne Twin, Sony 46EX500, Intel NUC (OpenELEC), Raspberry Pi2 (OpenELEC), Synology DS415play NAS

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier zelfde probleem gehad. Dacht dat het aan mij lag, maar blijkbaar hebben er meer last van.

 

Stond geen AB ingesteld in pli, waardoor OK (en omhoog omlaag) niet werkte. De AB op enigma gezet in configuratie. Gevolg geen respons meer. Na een reboot werkte alles naar behoren.

 

(had dit probleem overigens niet met een openpli van eind december 30e oid)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: sigmo
Hier zelfde probleem gehad. Dacht dat het aan mij lag, maar blijkbaar hebben er meer last van.

Stond geen AB ingesteld in pli, waardoor OK (en omhoog omlaag) niet werkte. De AB op enigma gezet in configuratie. Gevolg geen respons meer. Na een reboot werkte alles naar behoren.

(had dit probleem overigens niet met een openpli van eind december 30e oid)

Dat is inderdaad precies zoals het bij mij ook was!

m

----

Ach, ik blaat ook maar wat. Maar wel met plezier!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...