Ga naar inhoud


[VU+ DUO - PLi] XML TV Plug-in


Gast Kimble

Aanbevolen berichten

Als verse gebruiker van PLi ben ik erg verguld met de geweldige mogelijkheid heel veel EPG data te downloaden. Nagenoeg alle denkbare kanalen zijn van EPG voorzien, voor een week lang, inclusief de uitgebreide beschrijvingen. Een verademing!

 

Maar natuurlijk roept dit ook gelijk een vraag op:

Je kunt instellen van welke bronnen/groepen kanalen je de data wilt binnenhalen. Prima. Maar wat gebeurt er als daar overlap in zit? En met name als de data in de overlap niet identiek is?

Iemand enig idee? Of kan ik deze vraag beter in de Dreambox afdeling stellen?

Link naar reactie
Delen op andere sites


In principe wint de laatste bron.

 

Bij importeren van xmltv files wordt er een poging gedaan om bestaande items te vervangen, gebaseerd op begintijden (en misschien ook eindtijden, maar dat weet ik niet zeker). Als de items niet genoeg op elkaar lijken, dan kan het gebeuren dat een programma er 2 keer in staat, bijv hetzelfde programma dat op 21.10 en 21.15 start. Dat laatste kan bijvoorbeeld ook gebeuren als ik vandaag data voor een week inlaad, en de xmlfile morgen andere data bevat.

Het kan dus zelfs misgaan als je maar 1 bron gebruikt!

 

Wat er gebeurt als je epg.dat importeert weet ik niet, daar heb ik nooit aan geknutseld.

 

Voor precieze details ben je waarschijnlijk beter af in het Dreambox forum, met name Milo en Rytec weten er meer van.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...