Ga naar inhoud


[IDL7000/Lemon070] Geen geluid via TV-Scart


Gast Murphy

Aanbevolen berichten

 

Ik wil de Inverto 7000 via de "TV SCART" ( RGB ) aan mijn TV ( Samsung serie 6000) koppelen. Aan de TV kant komt er echter geen geluid uit de kabel. Alle scart-pinnen zijn correct aangesloten.

Via de 'VCR-scart' krijg ik wel geluid, maar die geeft slechts een composiet beeld-signaal.

 

Mijn vraag : Hoort de TV scart aansluiting van de inverto, geluid door te geven ?

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


1- De VCR-Scart kan ook op S-video worden ingesteld: dat is iig beter dan composiet

2- Het volume op de VCR-Scart is altijd maximaal

3- Het volume op de TV-Scart wordt geregeld via de volume toets van de Inverto. Na een update/eerste installatie staat die altijd tamelijk zwak, waardoor het vaak lijkt of er geen geluid is. Gewoon harder zetten.

 

PS: Deze vragen zijn al diverse malen beantwoord whistle

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Invertist
1- De VCR-Scart kan ook op S-video worden ingesteld: dat is iig beter dan composiet
2- Het volume op de VCR-Scart is altijd maximaal
3- Het volume op de TV-Scart wordt geregeld via de volume toets van de Inverto. Na een update/eerste installatie staat die altijd tamelijk zwak, waardoor het vaak lijkt of er geen geluid is. Gewoon harder zetten.

PS: Deze vragen zijn al diverse malen beantwoord whistle


Het geluid van de inverto stond inderdaad zo goed als uit. Daar het volume hiervan niet stond ingesteld op mijn universele afstandsbediening, merkte ik dit niet.
Enorm bedankt.

blush Volgende keer zal ik nog beter zoeken in het forum. Het was me niet gelukt om dit te vinden.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...