Ga naar inhoud


[Televisie] RTV Noord Holland plots gestopt met "De Eretribune"


Neptunus

Aanbevolen berichten

Ik nam ieder zondag het programma "De Eretribune" van RTV-NH op. Het was een voetbal talkshow met vaak coryfeeën als Frits Barend en Ton Ojers te gast. Lekker kritisch beschouwen over het betaald voetbal in Noord-Holland, dus over AZ, Ajax en de eerste divisie clubs.

 

Ik mocht er, zelfs als Gelderlander, graag naar kijken. Omdat ik het niet meer in de programmering zag heb ik een mailtje gestuurd. Ik kreeg als antwoord dat het programma gestopt is, geen verdere toelichting. Jammer.

 

Zijn er meer satelliet gebruikers die naar dit programma keken?

 

Ook buiten Noord Holland?

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hallo,

 

Ja ik keek ook altijd wel even, en af en toe waren er leuke discussies over de wedstrijdresultaten het aan en verkoopbeleid van spelers bij met name AJAX.

waarschijnlijk is het stopgezet (gok) vanwege te weinig kijkersanimo, de echte daadwerkelijke reden weet ik ook niet.

Op zondag en maandag en vrijdag is er nog genoeg gepraat over voetbal met Hugo Borst, Johan Derksen etc.

 

MVG Wiljo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, was elke week vaste prik kijken. Leuk programma vooral als Ton Ojers aanwezig was. Lachen, en een luchtige kijk op voetbal in de provincie. Het WAS leuk.

 

Toen Mathijs ziek werd en ze het idiote idee hadden om die frits barend de presentator te maken ben ik na een paar afleveringen afgehaakt. Die man is erg en is te dominant in de interviews. Ook zijn keuze van gasten kiezen voor het programma was een drama. Alleen nog vriendjes van frits en verder niets. Jammer.

 

Rtvnh heeft soms een vreemde manier om goed bekeken programma's de nek om te draaien. Het sportprogramma van een paar jaar geleden met Mathijs en Ton Ojers was fantastisch, maar ook toen de stekker eruit toe Ton een klein probleempje met de directie had. De directie liet toen zien maling aan de vele kijkers te hebben en toen per direct te kappen met het uiterst vermakelijke programma.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...