Ga naar inhoud


[Rebox 9000] voortgangsbalk


David1980

Aanbevolen berichten

[Rebox 9000] voortgangsbalk

Hoi

Ik heb nu drie weken de Rebox 9000 in bezit, en was in het begin zeer tevreden.

Maar met het verstrijken van de tijd, kom ik steeds meer hinderlijke bugs tegen.

 

Nu heb ik een vervelend probleem met de voortgangsbalk [pagina 28 van de gebruiksaanwijzing], als ik die oproep, zoals aan geven in de gebruiksaanwijzing, en ik schuif vooruit, door de reclame heen, gaat het de eerste keer wel goed. Maar als ik het meerdere keren doe, springt de aanwijzer weer terug naar het begin voor ik begon. En elke keer is de hele opname dan verpest, want ik kan dan niet eens meer het einde van de opname zien, terwijl er genoeg uitloop tijd is.

 

Herkent iemand dat probleem, en is daar evt. een oplossing voor?

 

 

David

UPC Horizon + Samsung EU55D8000

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik had gister wel bij het bekijken van een opname dat als je stopt met kijken en later verder kijkt, de start ineens bijna 20 minuten eerder is dan het laatst bekeken punt.

 

Ik zag ook dat, ondanks dat er pas 25 minuten speeltijd gekeken was stond de voortgangsbalk al op 54 minuten. Ik zal later vandaag eens kijken of ik d ehele opname tot het einde dan nog wel kan kijken....

Rebox 9000 HD PVR + 640 WD Green HDD

80CM Triax, 4x LNB - Astra 1,2,3,Hotbird

Philips 42PFL9964 200hz LCD, BDP S480, PS3

Onkyo SR607 receiver, Tannoy Mercury V1 front, Magnat rear, Canton Center, JBL subw.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Daemyon
Ik had gister wel bij het bekijken van een opname dat als je stopt met kijken en later verder kijkt, de start ineens bijna 20 minuten eerder is dan het laatst bekeken punt.

Ik zag ook dat, ondanks dat er pas 25 minuten speeltijd gekeken was stond de voortgangsbalk al op 54 minuten. Ik zal later vandaag eens kijken of ik d ehele opname tot het einde dan nog wel kan kijken....


Okay Daemyon

Jou ervaringen komen overéén met de mijne.
Misschien hebben nog meer mensen er last van.
Het is een zeer vervelend iets, elke keer weer dat probleem!

UPC Horizon + Samsung EU55D8000

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kwam er ook achter dat hij terugsprong. crazy

Maar ik kwam er ook achter dat als je dan gewoon wat verder doorspoeld het wél goed gaat.

Het lijkt er op dat het begin van een opname er twee keer op staat.

-- Samen komen we er wel. --
2 x Rebox RE-9000HD (L1.54) beide met FW versie 1.11.62
Clone+

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zelf bezit ik een Rebox 8000 (=9000 met externe HD). Ook dit apparaat laat hetzelfde probleem zien. Na wat experimenteren met verschillende harddisks (USB/eSata) en de nieuwste firmware is het veel beter geworden. Slechts incidenteel gaat het nog mis. Ik maak nu gebruik van een 2,5" WD harddisk aangesloten op de eSata bus.

 

Vu+ Solo2 en 2x M7 801 daarnaast Cubox-i met OpenElec

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb dit probleem ook, zeer hinderlijk.

Het is er echter niet altijd. Ik heb het idee dat als je een opname voor het eerst bekijkt er geen probleem is, je kunt dan gewoon doorspringen en reclames skippen.

Echter als je stopt met kijken (meestal zet ik ook een Bookmark) en later verder wilt kijken dan begint ie waar je gebleven was (dat is goed), maar als je later de Skip functie gebruikt (heb hem op 30 secs staan), dan springt ie terug naar waar je begon bij het hervatten.

Wat ik dan doe is fastforward (4x) tot waar ik gebleven was en ook daarna bij een reclame de fastword gebruiken, niet meer aan de skip functie komen, je kunt dan gewoon de hele opname bekijken, vervelend is het echter wel... Helemaal omdat de fastforward ook niet helemaal vlekkeloos is, het hapert nogal.

 

Ik kan ook maar maximaal 2 bookmarks op een opname zetten, wat weinig, heeft iedereen dit?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: btl_rob
Ik heb dit probleem ook, zeer hinderlijk.
Het is er echter niet altijd. Ik heb het idee dat als je een opname voor het eerst bekijkt er geen probleem is, je kunt dan gewoon doorspringen en reclames skippen.
Echter als je stopt met kijken (meestal zet ik ook een Bookmark) en later verder wilt kijken dan begint ie waar je gebleven was (dat is goed), maar als je later de Skip functie gebruikt (heb hem op 30 secs staan), dan springt ie terug naar waar je begon bij het hervatten.
Wat ik dan doe is fastforward (4x) tot waar ik gebleven was en ook daarna bij een reclame de fastword gebruiken, niet meer aan de skip functie komen, je kunt dan gewoon de hele opname bekijken, vervelend is het echter wel... Helemaal omdat de fastforward ook niet helemaal vlekkeloos is, het hapert nogal.

Ik kan ook maar maximaal 2 bookmarks op een opname zetten, wat weinig, heeft iedereen dit?


Ik kan meerdere bookmarks zetten, meer dan 2, zeker 5. Gisteren bij een opname de skip functie en FF funtie nog eens goed getest. FF werkt echt traag en onoverzichtelijk. De skip funcite, die nu op 30 seconden staat, werkte goed. W.b. de eerder opname waarin na 20 minuten kijken de tijdbalk op 54 minuten stond (zie eerder deze draad). Ik kon probleemloos de rest van het opgenomen programma bekijken. Ik denk dat FF 4x dit alles een beetje in de war schopt. Dus FF gebruik ik nu zo min mogelijk. Beginnen waar je gebleven bent als je een opname verder wilt kijken ging gisteren altijd goed. Zelfs als je meerdere opgenomen dingen hebt staan en je kijkt bijv. van iedere opname iets, dan begint hij altijd waar je gebleven bent.

Rebox 9000 HD PVR + 640 WD Green HDD

80CM Triax, 4x LNB - Astra 1,2,3,Hotbird

Philips 42PFL9964 200hz LCD, BDP S480, PS3

Onkyo SR607 receiver, Tannoy Mercury V1 front, Magnat rear, Canton Center, JBL subw.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had een mail gestuurd, en antwoord gekregen.

 

Goedemorgen,

Ook wij hebben dit geconstateerd en doorgenomen met onze engineers.Een verbetering zal er in de eerst volgende software update geprobeerd worden mee te nemen.

Bedankt voor de tip.

 

Dus ik wacht wel af, en ik ben niet de enige met die bug.

 

 

UPC Horizon + Samsung EU55D8000

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...