Ga naar inhoud


Emu's en config's in orginele image UFS910


Stardust

Aanbevolen berichten

Ik plaats mijn vraag even opnieuw.

 

Met welke tools en in welke dir's zet ik emu's en config's in de orginele image v1.0x in de UFS910 ? De orginele image heeft een andere directory-structuur dan bijv. AAF waar voldoende info over te vinden is.

Ook zou in de orginele image mgcamd kunnen connecten met een CCCam-server. Nu lees ik overal dat alleen de incubuscamd dit kan. Hoe zit dat ?

Link naar reactie
Delen op andere sites


@EBOR: Ik kan wel in een AAF-image gaan kijken waar alles staat, maar in de orginele heb ik andere dir's en hoe krijg ik het er in met alleen telnet ?

@thisone: Bedankt, ik ga het verhaal eens bestuderen.

Ik heb al wel gezien dat de uitleg over een AAF-image met mgcamd gaat. Hoe doe ik dat met een orginele image want daar heb je immers geen AAF-panel.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Stardust

@thisone: Bedankt, ik ga het verhaal eens bestuderen.
Ik heb al wel gezien dat de uitleg over een AAF-image met mgcamd gaat. Hoe doe ik dat met een orginele image want daar heb je immers geen AAF-panel.
Volgens mij moet de originele software gepatched worden om de mgcamd emu te kunnen gebruiken, dan zou manueel alles installeren dus niet werken. De aaf versie is gebaseerd op de originele 1.05 kathrein software. Je hebt dus de goede beeldkwaliteit van de kathrein drivers uit gebreid met een softcam. Plus het gemak van een Barry allen menu om je netwerk instellingen in te stellen en de cam aan of uit te zetten.
Uiteraard zou het mooi zijn als er nog eens een update komt gebaseerd op de 2.02 soft.

Groet Niek

 

Xtrend ET 9000, Amiko Alien SHD-8900, Azbox Elite HD (DVB-C), Azbox Premium HD (DVB-S2), Azbox Premium HD (DVB-S2 en DVB-C),

3 x Kathrein Ufs910, Kathrein Ufs922, SAB 97 cm offset Schotel met 2 smart Quad LNB's voor Astra's 19.2 en 23.5

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zoals eerder gezegd, AAF2.0e is gebaseerd op originele FW 1.05 en werkt perfect met mgcamd1.35 om met ccamd te connecteren.

 

Zoals ook elders reeds gezegd, installeer mgcamd met het AAF menu, stop mgcamd indien gestart en overschrijf mgcamd in /var/emu met de versie mgcamd.sh4 uit de 1.35 rar maar verwijder eerst .sh4 op de PC.

De aangepaste mg_cfg en cccamd.list (lees ook elders, ik val in herhaling :D ) plaats je in /var/keys. Dit copieren doe je met bvb de FTP van KCC.

Start nu mgcamd met het AAF menu en je zou beeld moeten krijgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: EBOR
AAF 2.0e is toch gebaseerd op de origele software.


Klopt! maar daar ging het in de link ook over laugh

Groet Niek

 

Xtrend ET 9000, Amiko Alien SHD-8900, Azbox Elite HD (DVB-C), Azbox Premium HD (DVB-S2), Azbox Premium HD (DVB-S2 en DVB-C),

3 x Kathrein Ufs910, Kathrein Ufs922, SAB 97 cm offset Schotel met 2 smart Quad LNB's voor Astra's 19.2 en 23.5

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...