Ga naar inhoud


Eerste pasje voor Irdeto


Gast

Aanbevolen berichten

Bezit Humax 5400 en Goldprogrammer .<BR>Ik werk reeds met Goldcard en SECA<P>Ik zoek nu een stapje verder te zetten en mij te informeren over Irdeto .<BR>In ieder geval mijn excuses indien ik domme vragen stel .<P>- Het patchen van de Humax wil dit zeggen dat we bovenste insteeksleuf aktief maken ?<BR>- Welk een soort van kabel moeten we gebruiken om te patchen . Een nulmodemkabel of een seriele kabel.<BR>- Welke softwarepakket dient gebruikt te worden . Ik vind wel patch H....NL. files .Indien ik de bijgevoegde tekstfile lees dan wordt er gesproken over verschillende soorten kaarten , hetgeen mij vreemd is .<BR>- Welk een software moet ik gebruiken om bovenvermelde file te downloaden in de Humax .<BR>- Hoe kan ik een Goldcard aktiveren voor Irdeto . Met welke files ?<P>Het is een hele boterham doch zouden de antwoorden op bovenvermelde vragen mij al op weg kunnen zetten om een inzicht te verkrijgen in het gebeuren .<BR>Beste dank

Link naar reactie
Delen op andere sites


Met patches maak je NIET de bovenste slot actief (dat is al zo nl. IR*E*O) maar na de patch gaat dit slot (wordt "conditional Access" genoemd)ook B*T*Cr*pt erbij ondersteunen.<BR>De kabel die je nodig hebt is heel eenvoudig zelf te maken want het zijn maar 3 draadjes die je moet verbinden.<BR>Het schemaatje kun je vinden op de site van Humax zelf, compleet met de software om de Hummie te kunnen patchen.<BR>Verschillende soorten kaarten voor I*D*T* is omdat dit regioafhankelijk werkt dus voor elke provider andere k*ys.<BR>Hoe dat moet :ff zoeken want als ik het vertel schiet de bloeddruk van ToxicQ weer omhoog en dat wil ik niet op mijn geweten hebben.<BR>Ben een sociaal mens......<P>G(a)roetuh<P> laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...