Jump to content

Eerste pasje voor Irdeto

Guest

Recommended Posts

Bezit Humax 5400 en Goldprogrammer .<BR>Ik werk reeds met Goldcard en SECA<P>Ik zoek nu een stapje verder te zetten en mij te informeren over Irdeto .<BR>In ieder geval mijn excuses indien ik domme vragen stel .<P>- Het patchen van de Humax wil dit zeggen dat we bovenste insteeksleuf aktief maken ?<BR>- Welk een soort van kabel moeten we gebruiken om te patchen . Een nulmodemkabel of een seriele kabel.<BR>- Welke softwarepakket dient gebruikt te worden . Ik vind wel patch H....NL. files .Indien ik de bijgevoegde tekstfile lees dan wordt er gesproken over verschillende soorten kaarten , hetgeen mij vreemd is .<BR>- Welk een software moet ik gebruiken om bovenvermelde file te downloaden in de Humax .<BR>- Hoe kan ik een Goldcard aktiveren voor Irdeto . Met welke files ?<P>Het is een hele boterham doch zouden de antwoorden op bovenvermelde vragen mij al op weg kunnen zetten om een inzicht te verkrijgen in het gebeuren .<BR>Beste dank

Met patches maak je NIET de bovenste slot actief (dat is al zo nl. IR*E*O) maar na de patch gaat dit slot (wordt "conditional Access" genoemd)ook B*T*Cr*pt erbij ondersteunen.<BR>De kabel die je nodig hebt is heel eenvoudig zelf te maken want het zijn maar 3 draadjes die je moet verbinden.<BR>Het schemaatje kun je vinden op de site van Humax zelf, compleet met de software om de Hummie te kunnen patchen.<BR>Verschillende soorten kaarten voor I*D*T* is omdat dit regioafhankelijk werkt dus voor elke provider andere k*ys.<BR>Hoe dat moet :ff zoeken want als ik het vertel schiet de bloeddruk van ToxicQ weer omhoog en dat wil ik niet op mijn geweten hebben.<BR>Ben een sociaal mens......<P>G(a)roetuh<P> laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

• No registered users viewing this page.
  • Create New...

Important Information

Lees alvorens je verder gaat onze Terms of Use en Privacy Policy. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.