Ga naar inhoud


[DM800HD] Letters zijn amper te lezen dreambox 800


DINGES

Aanbevolen berichten

Hallo ik kan de namen van de mapen ezv niet eens lezen op de dreambox 800 is er wat aan te doen of is het bij elke skin het zelde ik heb er paar binnen gehaald maar allemaal het zelfde of kan ik het in een menu veranderen ik kom er niet uit ben al een week mee bezig maar het wil niet lukken

Alvast bedankt heren

Link naar reactie
Delen op andere sites


Origineel bericht van: DINGES
Hallo ik kan de namen van de mapen ezv niet eens lezen op de dreambox 800 is er wat aan te doen of is het bij elke skin het zelde ik heb er paar binnen gehaald maar allemaal het zelfde of kan ik het in een menu veranderen ik kom er niet uit ben al een week mee bezig maar het wil niet lukken
Alvast bedankt heren

Bedoel je met amper te lezen dat ze te klein zijn ?
Anders kun je de Font Magnifier plugin eens proberen, zie deze thread hierover :

Font Magnifier plugin
Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo Arie ja ik bedoel niet te lezen op de tv de map namen zijn zo klein dat ik eve voor de tv moet staan om te kunnen lezen

 

ZZZZZ weet je toevalig of ik daarmee ook de letter formaat kan veranderen ik ga het even testen eve kijke of het werkt

 

heren bedankt voor de reactie als er nog meer ideeen zijn die zijn altijd welkom

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: DINGES
hallo Arie ja ik bedoel niet te lezen op de tv de map namen zijn zo klein dat ik eve voor de tv moet staan om te kunnen lezen

ZZZZZ weet je toevalig of ik daarmee ook de letter formaat kan veranderen ik ga het even testen eve kijke of het werkt

heren bedankt voor de reactie als er nog meer ideeen zijn die zijn altijd welkom

Je kunt er het letterformaat van ondertitels en EPG mee veranderen, maar niet van alles.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...