Ga naar inhoud


Werkende D9000 met Sat-Keys


Gast

Aanbevolen berichten

Hallo !<P><BR>Ik heb een MM 9500 met Software DVB 2000 V1.81.6 en omgebouwde 0 Cam naar Allcam (Cam Info frown.gif" border="0BV 1.13F Irdeto (prot (ca)type).<BR>Ik heb de Cam laten ombouwen omdat ik een duitse Kabel-Karte (D 9000 ACS 03.82) heb die ik perse wil gebruiken, maar dan niet als botersmerer of ijskrabber. <BR>Verder heb ik een Hardware Blokker voor Twee Kaarten met PIC16F84 en een Org. Multichoice kaart (ACS 1.2).<BR>Volgens verschillende berichten moet de Kabel-Karte met Channel-ID en key's voor Kabel (b.v. 2710 / 02) Voorzien zijn. <BR>Nu heb ik het "probleem" dat op deze Kabel-Kaart een Händlerkey met Channel-ID 7530 staat, en deze met de Org. Multichoice kaart (ACS 1.2) het voor mekaar krijgen om in samenspel (dus beide Kaarten met de Multichoice kaart boven in de blokker) PW en PPV's te dekoderen.<BR>Hoe funktioneert dat in godsnaam?<BR>Wat voor een Kaart heb ik nu nodig C of D zodat ik twee (MC op Prv.00 en PW op 10) Providers op 1 Kaart met de bovengenoemde hardware en software kan laten werken.<BR>Kabel-Karte (bios 03.82) met Sat Key's of zelf geloggde PK update van mijn Multichoice Kaart erop en dan zonder blokker in de MM werkt niet.<BR>Omdat ik er vanuit ga dat de Landcode niet van belang is (DVD 2000) en de Allcam de Kaart aksepteerd moet het te doen hebben met de Keys en Kaart Typ. <BR>Voordat ik nu met dumpen mijn kaart alsnog tot een ijskrabber om "dump" hat ik graag een reply.<P><BR>Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites


Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...