Ga naar inhoud


Sky HD activeren in standaard Sky box?


Aanbevolen berichten

Heeft iemand ervaring of je Sky HD kan *activeren* in een standaard (SD) Sky box? Idee is om de kaart daarna te gaan gebruiken in een Dreambox 800, dus ik heb geen behoefte om nog een Sky HD box te hoeven kopen.

 

Wat ik echter zie (in de 800) is dat er EMMsnaar de kaart gaan mij hij verwerkt die niet (da's volgens mij gebruikelijk bij package upgrades met CCcam), maar als ik de kaart in de "gewone" Sky box stop komen er ook geen entitlements bij, alleen de datum van de bestaande verandert.

 

Iemand dit eerder ook geprobeerd? Ervaringen?

 

Ben

Link naar reactie
Delen op andere sites


Antwoord op mijn eigen vraag: ja, het kan, HD activeren in een SD digibox.

 

Bij de 3e keer bellen had de agent zoiets van "ja maar het staat allemaal fout, laat mij maar even". Iets later had ik entitlement B8D1 erbij en werkt Sky HD probleemloos met de Dreambox 800.

 

Ik weet nog steeds niet of het upgraden van entitlements zou werken in de Dream met CCcam en een correcte boxkey - maar da's een experiment voor de volgende keer.

 

/Ben

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: bvervoort
Antwoord op mijn eigen vraag: ja, het kan, HD activeren in een SD digibox.

Bij de 3e keer bellen had de agent zoiets van "ja maar het staat allemaal fout, laat mij maar even". Iets later had ik entitlement B8D1 erbij en werkt Sky HD probleemloos met de Dreambox 800.

Ik weet nog steeds niet of het upgraden van entitlements zou werken in de Dream met CCcam en een correcte boxkey - maar da's een experiment voor de volgende keer.

/Ben

Werkt perfekt krijg de update's gewoon door met CCcam 2.13 , wel de boxkey er in zetten in de CCcam.cfg

ppaap
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...