Ga naar inhoud


[TF5xxxPVR] TGD-files 1.3


Henk Puister

Aanbevolen berichten

Nieuwe versie, doordat onderstaande 9 zenders uit andere bron komen:

BVN

Film1.1

Film1.2

NET 5

RTL 4

RTL 5

RTL 7

RTL 8

SBS 6

 

Je epg_upload.ini hoeft niet gewijzigd te worden.

 

Wat er binnenkort aankomt:

- zip-file met CD-pakket

- zip-file met TVV-pakket

TMS SRP-2410 (fw. 29-09-2011), 500GB HD, Aston CAM 1.03 (fw.2.26)

Ontvangst van: Astra1, 2 en 3 en Hotbird

Link naar reactie
Delen op andere sites


M.i.v. 10-02:

"Eén" wordt vervangen door "Één"

"KETNET/Canvas" wordt vervangen door "Ketnet / Canvas"

 

Precies zo vervangen in je epg_upload.ini (indien aanwezig) als hierboven genoemd.

 

Beide varianten zijn aanwezig t.m. 14-02. "KETNET/Canvas" en "Eén" vervalt per 15-02.

 

Reden: betere bron, meer EPG 9 dagen i.p.v. 6 .

 

 

Tevens is de vorige wijziging (bericht hierboven) teruggedraaid, behalve voor BVN.

Reden: gegevens uit beide bronnen zijn gelijk, maar 'andere bron' is iets minder stabiel. En omdat de EPG toch gelijk is, dan maar weer terug naar de vorige bron.

TMS SRP-2410 (fw. 29-09-2011), 500GB HD, Aston CAM 1.03 (fw.2.26)

Ontvangst van: Astra1, 2 en 3 en Hotbird

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gegevens voor Nederland 1,2 en 3 en BVN worden morgen (17-2) uit een andere bron gehaald. Je hoeft je epg_upload.ini niet aan te passen.

 

Reden: betrouwbaarheid van deze bron is groter.

 

Helaas bevat deze bron wat minder dagen, 5 i.p.v. 8 à 9. Ik hoop hiervoor een aanpassing te maken, zodat ik ook dagen uit een andere bron als aanvulling kan gebruiken.

TMS SRP-2410 (fw. 29-09-2011), 500GB HD, Aston CAM 1.03 (fw.2.26)

Ontvangst van: Astra1, 2 en 3 en Hotbird

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast dishman_ex5020

Ik had al een paar dagen een 5-daagse (NL-)EPG zien binnenkomen. Nu is duidelijk waarom.

 

Vraag me wel af hoe betrouwbaar een langetermijn-EPG is: er kan nog van alles veranderen, en nog niet te spreken van uitlopers en/of storingen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Hallo Henk,

 

Ik heb jouw laatste ini file gebruikt en tot mijn verbazing kom ik erachter dat mijn EPG in 3PG nu automatisch gevuld wordt voor zeker 7 dagen. Ik zie dat je AutoLoadEPGdata in ini.file op YES hebt staan.Heb altijd juist gemeend dat deze uit moest staan.Deed in het verleden met tvguide2topfielduploader de tgd files importeren.Dit is natuurlijk wel een stuk gemakkelijker. Als er nu wijzigingen in de epgdata zijn wordt deze dan weer overschreven?

 

Grtzzz Manfred.

Azbox HD premium plus.HD 1Tb Firmware de laatste

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe verklaar je dan dat mijn EPG nu automatisch wordt binnen gehaald.Voor de duidelijkheid ik hang mijn laptop niet meer aan mijn PVR.Toch wordt mijn EPG dagelijks autmatisch bijgewerkt.Ik vind dit niet erg in tegenstelling het is zelfs erg makkelijk.Ik vraag me alleen af hoe mijn EPG voor 7 dagen nu binnen komt.

 

GRTssss Manfred.

Azbox HD premium plus.HD 1Tb Firmware de laatste

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is het dan toeval dat ik nu ineens deze EPG ontvang? Op het moment van varanderen van mijn inifile door die van jouw kreeg ik deze EPG ineens binnen.Ik heb de MHW in PVR uit staan.Hoe komt dan toch de EPG op mijn PVR.

 

Grtttsss Manfred.

Azbox HD premium plus.HD 1Tb Firmware de laatste

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...