Ga naar inhoud


help


Gast

Aanbevolen berichten

ik heb duck files op de glodcard gezet alles doet prima maar ik kan sbs6 en yorin,net5 en nog wat niet krijgen weet iemand wat ik daar aan moet doen<BR>gegroet. frown.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik denk dat je software versie 2.0 in je ontvanger hebt zitten, dit kun je nakijken in je menu.<BR>Als dit zo is dan is dat het probleem.<P>Als je de software 1.5 kunt proggen kun je deze zenders weer ontvangen met een goldwaffer.<P>Groeten Ronald wink.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

dat zou ik maar niet doen de versie 20 is ontwikkeld voor c+ dus normaal gesproken is deze goed<BR>staan deze kanalen wel in de lijst bij jouw want het is raar dat je wel de andere hebt alles is nml. 0e key<P>succes GERARD

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi o.lenting<P>Ik denk dat je hier weer met het fenomeen van een te grote signaalsterkte te maken hebt.<BR>Om de één of andere reden leest de Strong dan de door U vernoemde zenders niet in.<BR>Er zijn twee mogelijkheden :<BR>- als je bij de schotel kan gooi er dan voor 50% een doek over.<BR>- kun je niet bij de schotel of is ze te groot dan moet je een signaalverzwakker plaatsen.<BR>Na het inlezen kunnen deze maatregelen verwijderd worden !<P>groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...