Ga naar inhoud


betaal satteliet ] hoe national geographic, history channel enz ontvangen in belgie ?


Aanbevolen berichten

gegroet

 

Ik heb mijn kabel opgezegd en gebruik nu enkel nog DVB-T en digitale satteliet. Ik heb reeds 10 jaar een sateliet ontvanger en heb tot hiertoe steeds fta gekeken.

Nu ik ook een nieuwe flatscreen gekocht heb zou ik echter graag ook eens kanalen zoals national geographic, history channel, discovery enz willen bekijken en ik ben bereid hiervoor een redelijk tarief te betalen. Mijn sat ontvanger heeft een CI- slot - maar geen kaartlezer.

 

Welke zijn mijn mogelijkheden om dit in vlaanderen te doen. Ik ken uiteraard TV Vlaanderen maar vind dit echt wel duur. Voor een kaart en de activatie enz betaal ik blijkbaar al bijna 120 € - gewoon om op te starten (bijna zovaal als hun eigen satelietontvanger - maar dat is speelgoed ...)

 

Welke zijn mijn andere mogelijkheden? Bvb via een duitse kaart ? Ik weet dat ik als niet-franse geen abonnement kan nemen op canal+, maar begrijp niet goed waarom ?....

 

Kan iemand me soms een link sturen waar dit allemaal uitgelegd wordt ?

 

Indien ik geen nedrlandstalige betaalkanalen kan ontvangen (tenzij TV Vlaanderen), dan zijn volgende talen (in die volgorde) ook goed :

duits, engels, frans

 

hartelijk dank op voorhand voor elke help.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Origineel bericht van: jozefleon
Ik weet dat ik als niet-franse geen abonnement kan nemen op canal+, maar begrijp niet goed waarom ?....
Wegens auteursrechten blush

Maarvia hun eigenwebsite je wel videoclipsbekijken smile

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...