Ga naar inhoud


VU+ duo module Herkenning ????


hendrico

Aanbevolen berichten

als ik een astoncrypt module in bovenste slot plaats wordt ie niet gezien plaats ik een matrix cam er onder in het slot ziet ie de aston crypt module wel ?? matrix NIET

als ik de matrix module in het bovenste slot doe alleen wordt ie NIET herkend . doe ik de astoncrypt er bij onder in het slot dan wordt de matrix WEL weer gezien ?????????

 

hebben meer hier last van ???

en het zappen gaar erg langzaam blijft zelf soms hangen

image pli 09-02-2010 lnb 1 dou lnb 19-23 gr en lnb 2 rotor

 

vr gr hendrico gorredijk

Vu+ Duo

Link naar reactie
Delen op andere sites


Gast Merkedesch
Origineel bericht van: hendrico
als ik een astoncrypt module in bovenste slot plaats wordt ie niet gezien plaats ik een matrix cam er onder in het slot ziet ie de aston crypt module wel ?? matrix NIET
als ik de matrix module in het bovenste slot doe alleen wordt ie NIET herkend . doe ik de astoncrypt er bij onder in het slot dan wordt de matrix WEL weer gezien ?????????

hebben meer hier last van ???
en het zappen gaar erg langzaam blijft zelf soms hangen
image pli 09-02-2010 lnb 1 dou lnb 19-23 gr en lnb 2 rotor

vr gr hendrico gorredijk


Ik hoop niet dat je zapt met de modules in je ontvanger??
Dit soort ontvangers gaan slecht met CI's om.Want dan ligt het echt niet aan je Image die je draait.!!!
Beste is echt om een Softcam te gebruiken b.v CCcam...En niet gecombineerd met één of andere module.

Gr.Merkedesch
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, de slots zijn er uiteraard voor bedoeld om gebruikt te kunnen worden. Maar: bij dit soort ontvangers zal het ontwikkelen van de compatibiliteit ervan niet gelijk de allerhoogste prioriteit krijgen.

Wat wil je doen waarvoor je persé een CAM wilt gebruiken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien een gedacht dat iemand 3 kaartjes wil gebruiken! Indien mogelijk zou ik nog een cd kaartje kunnen bekomen,lezer 1 = tnt,lezer 2= tvv,slot 1=cam tvv met cd kaartje (toekomst)

 

homer

80cm Schotel smart twin lnb tvv Vu+ 1Terab

 

Onlangs overgestapt naar Belgacom Tv

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Homer
Misschien een gedacht dat iemand 3 kaartjes wil gebruiken! Indien mogelijk zou ik nog een cd kaartje kunnen bekomen,lezer 1 = tnt,lezer 2= tvv,slot 1=cam tvv met cd kaartje (toekomst)

Gebruik jij nu een TNT kaart?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Homer
Misschien een gedacht dat iemand 3 kaartjes wil gebruiken! Indien mogelijk zou ik nog een cd kaartje kunnen bekomen,lezer 1 = tnt,lezer 2= tvv,slot 1=cam tvv met cd kaartje (toekomst)

homer

Slecht idée Linux ontvangers schijnen niet goed om te gaan met Cams en de VU valt best wel mee.
Het is altijd zo geweest dat het beter zapt in de interne lezer, dit is normaal daar er met de cam een extra hardware tussen de kaart zit.
Mijn Telesat cam in de Reelbox was een ware ramp en dat is dezelfde dan de CD/TVV.

@invertist/vu+nl ik gebruik ook een TNTsat kaart in de VU.

VU+ Duo, veruit het beste wat ik de laatste jaren gekocht heb.

ET9000 uiteraard met OpenPli

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Roobert
@invertist/vu+nl ik gebruik ook een TNTsat kaart in de VU.

Dat is dus zo'n kaartje dat samen met een ontvanger is gekocht (en niet los verkocht wordt)?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik gebruik de tnt kaart in de Vu+, werkt fantastisch, heb zelf mijn lijste samen gestoken met dreamset. En ja de kaart enkel met de ontvanger, maar wat na die 4 jaar misschien een nieuw kaartje vragen.

 

homer

80cm Schotel smart twin lnb tvv Vu+ 1Terab

 

Onlangs overgestapt naar Belgacom Tv

Link naar reactie
Delen op andere sites

Had ik dat geweten, heb ook die lijst gemaakt, gelukkig is ze niet te lang 18 zenders + de HD.

Na 4 jaar wordt de kaart gewoon verlengd indien de gebruikte codering niet gekraakt is.

En ja het pâkket met sd ontvanger bevat dezelfde kaart dan het hd pakket, dus... er staan strongs te koop wink

VU+ Duo, veruit het beste wat ik de laatste jaren gekocht heb.

ET9000 uiteraard met OpenPli

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo de strong hou ik toch voorlopig bij, je weet maar nooit. Het zou leuk zijn als die kaart het nogmaals 4 jaar zou uithouden. indien je het lijste wil kan ik het je wel doorsturen hoor. Ps zet dan ook het lijst van canalsat die rytec maakt in uw vu+ en je hebt een goeie epg.

 

homer

80cm Schotel smart twin lnb tvv Vu+ 1Terab

 

Onlangs overgestapt naar Belgacom Tv

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja het was een grap ik houd die strong ook bij, vroeger ging die kaart ook in mijn Triple Dragon of Dream maar dat was dan na enkele maanden gedaan. Ik duf die strong zelfs mee op verlof nemen à la Costa.

VU+ Duo, veruit het beste wat ik de laatste jaren gekocht heb.

ET9000 uiteraard met OpenPli

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...