Ga naar inhoud


[IDL7000/Lemon070] twee opnames + gecodeerd bestand bekijken


E. Hindriks

Aanbevolen berichten

Als ik twee zenders tegelijk aan het opnemen ben en ik wil tegelijk 1 van die opnames bekijken, dan krijg ik alleen zwart beeld waarvan de tijd wel loopt.

 

Als ik inplaats van de lopende opname naar een ander reeds gedecodeerd bestand kijk, dan heb ik wel beeld. Tevens als ik 1 van de opnamen stop, dan kan ik wel gaan kijken naar het bestand waarvan de opname nog loopt.

 

Volgens mij werkte dit wel bij oudere firmware versies. Ik heb de bekende handleiding er even opnageslagen en daar staat in dat je 2 opnames kunt doen plus een timeshift, dat wat ik wil lijkt me dan ook te moeten kunnen aangezien er dan in totaal dan maar 2 opnames inplaats van 3 lopen.

 

Kan iemand het eens testen met een andere CAM? Aston bijvoorbeeld. Zie handtekening voor mijn CAM.

Inverto IDL 7000m (1.4.214.104) met SmarDTV 910050 R1.0 / SW 2.05.001;FW 3.03.013

Lemon 042CI met SmarDTV SW: CANALDIGITAAL 1.09.003(01.09.01.00)FW:1.03.05

Inverto Unicable twin LNB

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Het hier genoemde euvel is simpelweg een hardware beperking van de 7000. Het is dan ook nooit mogelijk geweest, ook niet met een Aston CAM.

Als ik mij goed herinner, is dit uitsluitend mogelijk als beide opnames van dezelfde transponder afkomstig zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je bedoelt dat als ik 2 opnames start van dezelfde transponder en ik bekijk dan 1 van de lopende opnames, dat het dan wel lukt? Zal het eens proberen, zou wel verklaren waarom ik het idee had dat het vroeger wel werkte. Het ging nu om een RTL4 en Nederland 3 opname en die liggen volgens mij inderdaad op een andere transponder.

 

Maar omdat ik wel ongecodeerde bestanden kan bekijken, naast twee lopende opnames en niet een gecodeerde (lopende opname), dacht ik dat het iets met de CAM te maken zou hebben. Vind het dan ook wel vreemd dat het een hardware beperking is, de CAM is toch niks aan het doen als ik in de bibliotheek zit of wordt die dan nog geclaimed door het beeld dat ik aan het kijken was, voordat ik de bibliotheek inging? Ik zit dus een beetje naar een workaround te zoeken...

 

Inverto IDL 7000m (1.4.214.104) met SmarDTV 910050 R1.0 / SW 2.05.001;FW 3.03.013

Lemon 042CI met SmarDTV SW: CANALDIGITAAL 1.09.003(01.09.01.00)FW:1.03.05

Inverto Unicable twin LNB

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...