Ga naar inhoud


[Denson] Nieuwe software v13


Ferr

Aanbevolen berichten

Er is een nieuwe software V13 via OTA beschikbaar voor Denson..

Via OTA t/m 17 februari alleen voor de DS200, daarna via het OTA schema ook voor de DS500.

 

Als het goed is zijn de volgende punten opgelost:

 

- Het vastlopen e/o opnieuw opstarten.

- Schokkerig beeld op ZDF en ARD

- Signaalsterktes van DS200 met SWV12

- Problemen met de EPG

 

wel even fabrieksreset doen na de download.

DISCLAIMER:

All statements, events, names and numbers mentioned in this message are fictional. Any resemblance to reality is coincidental and unintended.

Link naar reactie
Delen op andere sites


wel jammer trouwens dat ze de "fastscan" niet meteen hebben aangepast.. duurd nog steeds 20min voordat hij een keer klaar is met scannen... de Denson HD doet het wel snel trouwens..

DISCLAIMER:

All statements, events, names and numbers mentioned in this message are fictional. Any resemblance to reality is coincidental and unintended.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daar mijn schoonouders vooral last hebben van de eerste twee door jou genoemde punten heb ik vandaag een paar keer geprobeerd de software te installeren. Helaas stopt de download, soms bij 23% dan bij 78%. Misschien komt dat door slechte ontvangst vanwege sneeuwbuien ofschoon ze wel beeld hebben. Jammer dat de software niet op een andere manier geinstalleerd kan worden. Zal het later nog eens proberen!

Topfield TF7710HDPVR (23331-7.00.39) - Powercam Pro (2.0) CD cam - Astra 1 en 3

Link naar reactie
Delen op andere sites

kan wel, maar heb je speciale kabeltjes ed nodig..

denk niet dat je hier in de buurt woont (spanje) anders had je even langs kunnen komen :P

 

maar idd even wachten tot er beter bereik is..

je ziet rechts boven zo'n geel balkje, die moet vol zijn.. dat is het bereik.. succes

DISCLAIMER:

All statements, events, names and numbers mentioned in this message are fictional. Any resemblance to reality is coincidental and unintended.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb vandaag diverse keren geprobeerd de firmware te updaten, echter zonder resultaat. Bij 10% van de update geeft hij aan dat de softwareversie 00.13 is gevonden, loopt dan een tijdje door, soms tot 23%, dan weer wat verder, maar vervolgens gebeurt er niets meer. Ik ben zelfs tot 92% gekomen, maar ook toen bleef hij daar op staan. Heb al van alles geprobeerd, met en zonder factory reset, met en zonder fabrieksreset, met en zonder CD-kaartje er in, alles zonder resultaat. De ontvangst was goed (zonnig weer), blokje rechts boven geheel geel. Een idee wat de oorzaak is? Zijn er tips voor het updaten?

 

mvg

Frans

Topfield TF7710HDPVR (23331-7.00.39) - Powercam Pro (2.0) CD cam - Astra 1 en 3

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is een DS200 en daarvan is de firmware sinds vorige week t/m 17-2 onafgebroken on-air. Ik heb de instellingen gecontroleerd en zoals gezegd, de update loopt een tijdje goed tot hij op een bepaald moment niet meer vooruit te branden is. Je kunt de receiver dan wel zo laten staan, maar er is geen voortgang meer. De ene keer is dat punt wat sneller bereikt dan de andere keer. Nog een idee hoe dit is op te lossen?

 

mvg,

Frans

Topfield TF7710HDPVR (23331-7.00.39) - Powercam Pro (2.0) CD cam - Astra 1 en 3

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Frans3
Het is een DS200 en daarvan is de firmware sinds vorige week t/m 17-2 onafgebroken on-air. Ik heb de instellingen gecontroleerd en zoals gezegd, de update loopt een tijdje goed tot hij op een bepaald moment niet meer vooruit te branden is. Je kunt de receiver dan wel zo laten staan, maar er is geen voortgang meer. De ene keer is dat punt wat sneller bereikt dan de andere keer. Nog een idee hoe dit is op te lossen?

mvg,
Frans


hier de software erin geladen zonder probleem
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...

Daar het updaten niet lukte heb ik de receiver teruggebracht naar de plaatselijke sat-dealer waar we hem gekocht hebben. Ook daar kregen ze de update niet geinstalleerd; hardware-probleem? Het heeft daarna even geduurd, maar we hebben een nieuwe receiver gekregen (prima service!). Daar stond softwareversie 12 op. Die heb ik toen binnen een kwartiertje kunnen updaten naar versie 13, daarna een factory-reset, fastscan en alle problemen zijn opgelost!

Topfield TF7710HDPVR (23331-7.00.39) - Powercam Pro (2.0) CD cam - Astra 1 en 3

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Frans3
Ook daar kregen ze de update niet geinstalleerd; hardware-probleem?

vreemd..
was het een denson of een adimo?
hoe hebben zij het geprobeerd? via OTA of PC?

DISCLAIMER:

All statements, events, names and numbers mentioned in this message are fictional. Any resemblance to reality is coincidental and unintended.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi

 

Adimo en denson lijken het zelfde de zelfde software is er in te downloaden van de sat. op de website ***geen-reclame*** staan de schema,s op welke dagen voor welk type de nieuwe firmware is te downloaden je kunt om zeker te zijn dat hij helemaal schoon is even een fabrieks reset doen de volume toets down op de voorzijde ingedrukt houden dan achter op de schakelaar in drukken dan "ok doen om weer in de fabrieks instelling te komen ook de probleem melding dat de smartkaart niet gelezen kan worden is dan weg daarna even op de dag de firmware in laden en hij werkt weer prima

veel plezier

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Ferr:

 

het is een Denson DS200; volgens hun eerst via OTA, met deze methode hetzelfde probleem als wat ik had, daarna via PC maar ook dat lukte niet.

 

@mhv:

 

heb me aan het uitzendschema gehouden en ook eerst een factory reset gedaan. Ook de satdealer kreeg het niet voor mekaar.

 

Maar zoals gezegd, met de nieuwe receiver was het updaten zo gepiept.

Topfield TF7710HDPVR (23331-7.00.39) - Powercam Pro (2.0) CD cam - Astra 1 en 3

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...