Ga naar inhoud


image flashprobleem,stopt bij box is flashing from its memory


Gast wakke

Aanbevolen berichten

Hallo,

ik heb op al mijn dmboxen de nieuwe image PLi jade3 gezet. Op één van mijn boxen nl dm600pvr wilt dit niet lukken. Ik gebruik de nulmodemkabel en start zoals het hoort en na het uploaden van de file, blijft het proces hangen bij "the box is flashing from its memory". De statusbalk geeft geen goene vooruitgang aan. Heb dit meermaals geprobeerd, doch steeds hetzelfde. Vervolgens heb ik het eens via de netwerkkabel geprobeerd vanin telnet op DCC maar toen is er helemaal iets foutgelopen waardoor mijn box afwisseleng rood en groen pinkt. Bij mijn andere dm600 mijn dm500 en mijn dm7000, geen probleem gehad. Heeft iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen? Met de nulmodemkabel krijg ik nog steeds verbinding maar blijf ik op dit probleem stranden.

Link naar reactie
Delen op andere sites


even wat meer uitleg. Wanneer ik uiteindelijk via dreamup op disconnect duw, verschijnt de melding "waitForEvent method failed ( win error code 6) en wanneer ik via DCC wil contact maken verschijnt; "error 10057 in function send, socket is not connected

Link naar reactie
Delen op andere sites

Probleem opgelost.

Deze maal heb ik via dreamup de verbinding kunnen maken met de nulmodemkabel en use network. Via deze weg was de uploadfile op een halve minuut binnen ipv 32 minuten en begon hij direkt te flashen from its memory. Voor dit voorval kon ik deze functie niet gebruiken en kon ik enkel via de nulmodemkabel verbinding maken maar dan bleef hij steeds hangen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...