Ga naar inhoud


[Release!] Gemini Project 4.7


Obi Wan

Aanbevolen berichten

Had deze image gisteren erop gezet. Misde ik meteen paar kanalen op Turksat. Heel vreemd. Dacht dat het aan het weer lag. Vanochtend weer hetzelfde. Gemini 4.6 weer erop gezet en ja hoor geen problemen. Wie heeft ook zo een probleem gehad? Het ging om kanelen op Turksat. En trouwens zappen ging ook trager.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Gisteren ook 4.70 erop gezet, onder Barry Allen in MB_Images.

Mijn probleem van regelmatig rebooten is ermee opgelost! Echter ik krijg nu geen webinterface meer, als ik in internet explorer naar http://<ipadres box>probeer te surfen dan komt er niks!

Heeft dit mischie nte maken met het gebruik van Barry Allen? Het valt mij op dat er onder <setup>, <plugins> een melding komt dat /Extensions/WebInterface en /Extensions/barryAllen nie tgeladen kunnen worden.

 

Verder werkt de box prima, maar vraag me nu af of het aan barry Allen ligt, is dat tooltje nog aktueel?

DM800HD en DM7000S Visiosat Bisat (19E,13E,23E,28E), Dreambox 800 Noorwegen, iMac, MacbookAir, TimeCapsule, iPad, iPhone, Conceptronic CH3SNAS, Ziggo allesin1

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
Origineel bericht van: nargile
Had deze image gisteren erop gezet. Misde ik meteen paar kanalen op Turksat. Heel vreemd. Dacht dat het aan het weer lag. Vanochtend weer hetzelfde. Gemini 4.6 weer erop gezet en ja hoor geen problemen. Wie heeft ook zo een probleem gehad? Het ging om kanelen op Turksat. En trouwens zappen ging ook trager.


Heeft niemand hier ervaringen mee? Ik heb met Open Pli ook hetzelfde probleem.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: dr_grebber
Gisteren ook 4.70 erop gezet, onder Barry Allen in MB_Images.
Mijn probleem van regelmatig rebooten is ermee opgelost! Echter ik krijg nu geen webinterface meer, als ik in internet explorer naar http://<ipadres box>probeer te surfen dan komt er niks!
Heeft dit mischie nte maken met het gebruik van Barry Allen? Het valt mij op dat er onder <setup>, <plugins> een melding komt dat /Extensions/WebInterface en /Extensions/barryAllen nie tgeladen kunnen worden.

Verder werkt de box prima, maar vraag me nu af of het aan barry Allen ligt, is dat tooltje nog aktueel?


hi
ff webinterface deiinstaleren en dan weer opnieuw instaleren dan komt hij weer te voorschijn bij mij werkt dit wel
hoi
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...