Ga naar inhoud


Qbox HD is geflopt, waarom?


mdu

Aanbevolen berichten

Waarom is de qbox hd tripple tuner geflopt? Wat was hier mis mee. Werkte cccam hier niet op.

 

Ik zoek een apparaat met 2 DVB-C tuners en één DVB-S tuner. Deze voldeed prima totdat ik een aantal keer las dat de Qbox een flop was. Jammer dat de VUO+ geen DVB-C aankan.

Dreambox DM8000SSCC Rev 1.3 2010 + 500GB Maxtor Diamondmax

Philips Cineos 42PFL9703D/10, AC Ryan Mini, Yamaha RX-V667 + Canton Movie 125 MX, PS3, wat spaarlampen en een deurbel

Link naar reactie
Delen op andere sites


Nee, ik heb er geen. Ik wilde er één. Maar lees nu her en der dat't geen goed apparaat is. Ik vroeg dus waarom, want dat kan ik er nergens uit halen.

Tevens vraag ik werkt CCcam hierop en ervaringen van mensen die'm hebben.

 

Mijn vereiste is dus 2x dvb-c + 1x dvb-s. En een dm8000 is veel te duur voor wat het biedt.

Dreambox DM8000SSCC Rev 1.3 2010 + 500GB Maxtor Diamondmax

Philips Cineos 42PFL9703D/10, AC Ryan Mini, Yamaha RX-V667 + Canton Movie 125 MX, PS3, wat spaarlampen en een deurbel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn God.

Niemand die even antwoord geeft maar alles uit zijn verband haalt en totaal andere vragen aan MIJ begint te stellen. Ik vraag niet om met jouw te discussieren waarom IK vind dat een DM8000 duur is. Indien je dit niet vindt open je eigen topic. Hijack deze thread niet. Mijn vraag is heel wat anders.

 

Mensen, heb je een Qbox HD Tripple tuner? Werkt CCcam hierop?

 

 

Dreambox DM8000SSCC Rev 1.3 2010 + 500GB Maxtor Diamondmax

Philips Cineos 42PFL9703D/10, AC Ryan Mini, Yamaha RX-V667 + Canton Movie 125 MX, PS3, wat spaarlampen en een deurbel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Merkedesch

Wat ik begrepen heb is dat Duo-Labs geen open spel speelt betreffende software - cam.

En hun dus alles in eigen huis houden.

 

Stel je voor dat CCcam zou draaien op de Qbox dan zouden ze ook open kaart moeten spelen wat betreft de "sleutels" willen ze hetzelfde bereiken als nu..!!

 

En dan zou er b.v op een VU+ of Dreambox net zoveel "licht" verschijnen als op een DuoLabs geleverd / ontwikkeld produkt.

 

Val me niet aan...Ik schrijf alleen wat zo in de wandel gangen verteld wordt.

 

Gr.Merkedesch

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kan toch gewoon melden dat CCcam werkt?

Of dat je Radar cam kan gebruiken/

 

Is dat nou zo moeilijk en ja als het zo moeilijk is zeg dan gewoon dat je het niet weet, simpel toch?

 

In de bijlage de emu manager voor de qbox HD ( zo gevonden met google ) daar zit CCcam en mbox enzovoort in.

 

Op een usb stick zetten en installeren.

 

Vwb de werking ervan en de rest van de Qbox HD kan ik niets zeggen, ik heb er geen.

 

 

2 x Maxytec Multibox 4K

1 x Zgemma H9 combo
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja, hoor, dat doen we. Ik vind wel, dat er hier een goede punt wordt gemaakt. Het lijkt op het moment op sat4all wel een ziekte. Vele draadje's loopen uit in discussies over dreambox, 1080i / 720p, bitrate's of kwalitatief uitermate teleurstellende prestaties van CDS.

Ik doe mijn best om er niet over te zeuren en ga er ook niet op in, maar het stoort enorm. En dan is zo'n uitbarting, zoals hierboven, wel begrijpellijk en helemaal terecht.

Het is om moe van te worden, dat topicgekaap.

 

Daar kunnen we samen wat aan doen.

 

 

 

 

TechniSat Digicorder HD S2 Aston 1.07 | TS CryptoWorks

Astra 1,2,3,HB | CDS Fam HD, SkyLink Multi HD

KDL-32P3000 | Onkyo 5.1 receiver

HTC HD2

Vakantie: Extreme Hornet STR Ucas 3.0 - 4xLNB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...