Ga naar inhoud


ext3grep voor dreambox???


rai

Aanbevolen berichten

Weet iemand of er een "ext3grep" beschikbaar is voor de dreambox? De DM800 heeft namelijk net een TS file gedelete die niet weg had gemogen. En zo te lezen is dit het enige commando dat het voor elkaar krijgt om een file op een EXT3 filesystem terug te halen. Of zijn er toch andere manieren om een file te "restoren"?

Link naar reactie
Delen op andere sites


Gast Merkedesch
Origineel bericht van: rai
Die folder kende ik nog niet op de DM800. Waar mag die dan staan? Want in /hdd/movie of in /hdd kom ik die niet tegen.


Nee dit klopt die zie ik ook niet via FTP.

Maar ga ik nu via de box naar mijn HD dan staat er toch echt een Trash can in de Movie lijst bovenaan.


Gr.Merkedesch

Link naar reactie
Delen op andere sites

Trashcan bestaat alleen onder OpenPLi.

 

Als je een vraag hebt gehad in de trend van "are you sure?" dan is hij wel degelijk gewist en staat hij niet meer in de trash can.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, die optie zit sinds een week of twee in de OpenPli versies, dit houdt wel in dat gewiste opname's die in de trash folder terechtkomen nogmaals gewist moeten worden indien je ze definitief wilt wissen.

Ik heb de optie in de DM8000 gezien, ik ga ervanuit dat die ook gewoon in de DM800 images zit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

je kunt gewoon het aantal dagen instellen, dan wordt het automatisch gewist.

zoals ik het begrepen heb moet de trashcan voorkomen dat bij wissen tijdens een opname er hick-ups in de opname komen.

ET10000 DVB-C C C C/T 2TB HDD.

SAT ET7000 ET6000  OpenPLI Triax 88 multifeed 4 quad LNBs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt,

 

Als je een bestand echt wist als er een opname loopt komt er een hick up in die opname (is net iets teveel voor de Dreambox of hared schijf).

 

Milo heeft dat in OpenPLi als volgt opgelost:

Als je een bestand wist wordt hij verplaatst naar de vuilnisbak (zodat lopende opnames niet verstoord worden). De box controleert enkele minuten voor een opname (al er geen loopt natuurlijk) of er iets in de vuilnisbak zit en zo ja leegt deze vuilnisbak (dit kan direct, maar is ook in te stellen dat dat na een x aantal dagen gebeurt).

 

E.e.a. is hier beschreven:

http://www.pli-images.org/modules/wiki/index.php?wakka=E2TrashCan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...