Ga naar inhoud


[IDL7000/Lemon070] IDL 7000 opnames zwart geworden


Tw-er

Aanbevolen berichten

Oops grote rel hier bij ons thuis ;-))

Madam heeft enkele dingen opgenomen en ze bekijkt er 1 van, halverwege de opname stopt ze en kijk s'anderdaags verder.

Ze spoelt dus versnelt door naar waar ze geëindigd is en plots alles bevriest!

De opname kan ik verder laten lopen maar zwart beeld!

Alle andere nog niet gedecodeerde opnames zijn ook zwart geworden ppff resultaat gezaag aan mijne kop man man.

Ik heb de laatste firmware lopen enkel de HD nog niet geformateerd wegens nog enkele proggies die we moeten bekijken (HD 10% in gebruik)

Iemand een idee wat er hier fout loopt?

Ik heb een originele tv vlaanderen cam en dito kaart.

Mvg Tw-er
Mut@nt HD 51  open-pli 6.1, Triax 78 astra 1-2 & 3

Link naar reactie
Delen op andere sites


door het geweldige nieuwe seca3 systeem veranderd de codering elke 3 dagen oid.. en als de opname niet optijd gedecodeerd zijn worden ze zwart..

DISCLAIMER:

All statements, events, names and numbers mentioned in this message are fictional. Any resemblance to reality is coincidental and unintended.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Ferr
door het geweldige nieuwe seca3 systeem veranderd de codering elke 3 dagen oid.. en als de opname niet op tijd gedecodeerd zijn worden ze zwart..

Hier moet je aan toevoegen: de vorige versie van de sleutels blijft ook drie dagen bewaard, die kan (automatisch) voor decoderen worden gebruikt. In het slechtste geval (sleutel verandert tijdens de opname) moet je dus binnen 3 dagen decoderen. Staat decoderen op "automatisch", dan zou dat dus nooit een probleem mogen zijn.

PS: Eigenlijk heeft het niets met SECA 3 te maken: de termijn waarop de sleutel verandert wordt bepaald door de provider, niet door het gekozen decoderingssysteem.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Staat decoderen op "automatisch", dan zou dat dus nooit een probleem mogen zijn.

 

en dit gebeurd alleen als hij in de standby-stand staat....

triax 60cm & twin-LNB

Lemon 070 PVR CD 80 GB

DGstation Relook 300S 80GB(funteam 4.0 firmware)

CD Entertainment pakket

Panasonic viera 42 inch

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had sinds de vorige update geen fabrieksreset en format van de HD gedaan en daarstraks voor ik naar het forum dit dan toch maar eens gedaan.

Heb zonet de instellingen nagezien en auto decoderen staat standaard "aan" zou de update dit veranderd gehad hebben?

Als dit probleem zich blijft voor hebben ga ik mijn een andere box moeten aanschaffen en ik wil geen belgacom of telenet rommel.

Welke box die direkt gedecodeerd opneemt en stabiel draait is er momenteel op de markt?

Ik ben geen kenner van linux toestanden maar als dit de oplossing blijkt ga ik voor een Vu+duo, kan ik deze stabiel laten draaien op de standaard software?

Mvg Tw-er
Mut@nt HD 51  open-pli 6.1, Triax 78 astra 1-2 & 3

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Tw-er
Ik ben geen kenner van linux toestanden maar als dit de oplossing blijkt ga ik voor een Vu+duo, kan ik deze stabiel laten draaien op de standaard software?

Ik kan je als Linux-onkundige uit eigen ervaring verzekeren dat dit een goede keuze is. Ik heb het al op diverse plaatsen geventileerd: ik had nooit verwacht dat apparatuur die toch een beetje de naam heeft een "hobbybox" te zijn, zo goed geschikt is voor "normaal" gebruik. Stabiel en vriendelijk in de omgang, je bedient geen Linux maar simpelweg menu-items.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Tw-er
...... ga ik mijne spaarpot openbreken.

Pak je hamer maar vast (en houd rekening met een levertijd: ze schijnen hard de winkels uit te lopen) wink
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...