Ga naar inhoud


zenderlijst enigma2 dm800/dm8000


Aanbevolen berichten

Ik ken proberen wat ik wil, maar steeds wordt het kanaal Hallmark/Erediv.2 bij mij veranderd in Car Channel....

Heb de zender all gelocked, untouched by STD enz. aangevinkt, maar steeds bij het inblazen van de lijst staat er weer keurig Car Channel, om gek van te worden.. mad

 

B17 crazy

Receivers:Dreambox 920;Dreambox One. Sat's: 4.8°E, 9°E, 13°E, 19.2°E, 23.5°E, 28.2°E en Cable Ziggo.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 40
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: picaan
Probeer eens de lijst van je box af te downloaden in het programma dreamset op je pc. Dan in die lijst de naam veranderen en dan weer naar je box uploaden.


Ik zal dat eens proberen, maar heb zelfs de zender geheel uit de lijst verwijderd, dus uit de bouqet lijsten en de algemene lijst, de zender bestond dus niet meer. Daarna de zender terug in de lijst geknipt en geplakt, maar steeds staat daar weer Car Channel...

B17

Receivers:Dreambox 920;Dreambox One. Sat's: 4.8°E, 9°E, 13°E, 19.2°E, 23.5°E, 28.2°E en Cable Ziggo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb de zender geheel uit de box verwijderd, daarna een scan laten doen op de Astra 23,5 en zie op een gegeven moment de zender Hallmark/Erediv.2 langs komen. Als de scan klaar is en kijk in de lijst, dan is die zender niet te vinden... echter wel weer de Car Channel die ik eerder verwijderd had.... Om gek van te worden cry

 

B17

Receivers:Dreambox 920;Dreambox One. Sat's: 4.8°E, 9°E, 13°E, 19.2°E, 23.5°E, 28.2°E en Cable Ziggo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

een hele goede lijst die ik graag in mijn DM 800 zou willen gebruiken. Heb dit echter nog nooit gedaan via Dreambox-edit.

Voordat ik deze lijst erin zet moet dan eerst alles, zenders, verwijderd worden uit de box? Pli jade 3 met CCcam 2.1.3

 

DM800 HD DVR CCcam 2.2.1 Open Pli 1.0 Triax 80cm 13.0 19.2 23.5 28.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...