Ga naar inhoud


uitleg?


Gast

Aanbevolen berichten


hallo gizmo,<P>dank je wel voor je reactie, doe ik ook maar het heeft mijn intresse net zoals een loader hoe maak je die? uiteraard voor een gold of millen1 prog niet nodig.<BR>en wanneer ik een mosc uitlees dan ook setje bijelkaar? hoeft die pic dan nooit veranderd? groetjes ap shocked.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jij gelijk Gerard,<P>zal op dergelijk tijdstip mij beperken tot lezen, dat neemt niet weg dat ik toch graag zou willen weten waarom veranderd een loader bijna(of)niet en een 16f84 ook niet?<BR>groetjes ap frown.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

De loader verandert men niet omdat het geen zin heeft. Deze geehft alleen als doel de eeprom te proggen via de 16f84. Als hij dat goed doet heb je dus geen problemen.<P>De 16f84 doet alsof hij een smartcard is, de codes die daarvoor nodig zijn haalt hij uit de 24c16(zijn geheugen).<BR>Dat is dus de reden waarom de 16f84 nooit verandert wordt als die goed werkt op je receiver.<BR>Komt er een nieuwe ontvanger op de markt die wat moeilijk doet en je wil daarvoor een file schrijven moet je eerst het te decoderen systeem tot in de puntjes kennen en dan nog eens goed zijn in assembler.<BR>Daar zijn maar weinigen voor geschikt.<P>Ik hoop je hiermee vooruit geholpen te hebben.<BR>Bye, AlFaDuDe

Quo signo nata es?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Alfadude,<P>Daar ben ik zeer mee geholpen, een klaar en duidelijk antwoord nou begrijp ik ook waarom het anders kan zijn met verschillende recievers, daarom zij gizmo ook setje bij elkaar houden, maar ik heb het in faq niet kunnen vinden.<BR>thanks Alfadude ap smile.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...