Ga naar inhoud


[Rebox 8000] software V-89 problemen


cowboy02

Aanbevolen berichten

Ik heb enkele problemen ondervonden met de nieuwe software misschien hebben meer mensen hier last van?

 

Na uitzetten en de eerste keer aanzetten is het in deze versie zo dat het kinderslot ongeveer 5 seconden nodig heeft om te reageren (erg vervelend)

En ben ik mijn hdd continu "kwijt" (Iomega) op usb 2

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Je leest meer over HDD problemen via USB. Zelf had ik ook HD problemen, zij het van andere aard. Ik kon het oplossen door mijn USB HD van WD te 'slopen'. De hierin geplaatste HD heb ik via eSata aangesloten. Voor minder dan €10,- zijn behuizingen met interface printje verkrijgbaar waar een 2,5" schijfje eenvoudig is in te bouwen. Wellicht is dit voor jou ook een oplossing..

 

 

Vu+ Solo2 en 2x M7 801 daarnaast Cubox-i met OpenElec

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: cowboy02
Ik heb enkele problemen ondervonden met de nieuwe software misschien hebben meer mensen hier last van?

Na uitzetten en de eerste keer aanzetten is het in deze versie zo dat het kinderslot ongeveer 5 seconden nodig heeft om te reageren (erg vervelend)
En ben ik mijn hdd continu "kwijt" (Iomega) op usb 2


Ik heb ook zo'n HDD (Iomega 500GB )en had dezelfde problemen al bij eerdere SW-versies, heb toen de HDD in de PC naar NTFS geformatteerd en vervolgens deze door de REBOX zelf laten formatteren en sinds dien ben ik verholpen van dit probleem, ik verplaats de HDD vaak tussen mijn media player en de REBOX zonder problemen.

Hoop dat dit ook bij jou werkt.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...