Jump to content

ASTON UPGRADE .......................

Guest

Recommended Posts

Ik heb op donderdagavond 27 april mijn Seca CI module (van Aston) via het Hotbirdkanaal op 12.539mhz hor. laten upgraden.<P>De eerste keer: GROOOOTE schrik! Hij deed niets meer en mijn MM9600S herkende niets eens meer een CAM module.<P>Via mijn echostar AD3000IP nogmaals laten upgraden en ziehier het resultaat: ""Hij doet 't weer en de menu's zijn nu ook toegankelijk (via MM9600S)".<P>Dus voor een ieder die in de rats zit en denkt dat ie stuk is, gewoon nog een keer upgraden.<P>Ik moest de ontvanger enkele malen aan en uit zetten om de download te forceren.<BR>(teksten zijn in het frans)<P>Vreemd is wel, dat het versienummer blijft staan op v1.00 in plaats van versie 3.00.<BR>

Walls,<P>Ik heb ook een Echostar 3000 met een Aston-cam.<P>Bij mij lukt het echter niet. De download wil maar niet starten.<P>Zenden ze misschien niet meer uit? Of dien ik iets speciaals te doen?<P>Groeten,<BR>Frank<BR>

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

• No registered users viewing this page.
  • Create New...

Important Information

Lees alvorens je verder gaat onze Terms of Use en Privacy Policy. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.