Ga naar inhoud


Canal digital


Gast

Aanbevolen berichten

Hi,<P>als bezitter en gebruiker van een schotel maar ook gebruiker van de kabel liep ik tegen een interesante vraag stelling op.<P>Via de kabel betaal ik al voor het recht om te kijken naar discovery, NGC en Eurosport,<BR>dus is het dan ook niet logisch om te mogen kijken via de schotel??<P>het antwoord van canal digital kunnen we wel raden.<P>gr.<BR>Harry

Link naar reactie
Delen op andere sites


Sorry ik geef C+ niet veel gelijk maar hierin moet ik ze wel gelijk geven...<P>Als je twee auto's bezit betaal je toch ook twee keer wegenbelasting, als je twee koophuizen heb dan betaal je ook twee hypotheken en ga zo maar verder...<P>Jij kiest voor twee ontvangstmogelijkheden en het lijkt me dan ook billijk dat je twee keer daarvoor betaald.<P>Satwatcher<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mij lijkt dat deze vergelijking toch niet helemaal hetzelfde is: per slot van rekening ontvangt hij toch maar 1x Discovery, Eurosport etc. <P>Toen ik pas van kabel naar schotel overging ontving ik twee keer canal+. Aanvankelijk wilde ze mij ook twee keer laten betalen maar dat was uiteindelijk niet nodig. Als sturen ze me Canal+ per postduif, ik heb het toch maar één keer...<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan met je dus beluiten een van de twee op te geven....als je ze kost wat het kost allebei wilt hebben dan is het redelijk dat je twee keer moet betalen<P>Satwatcher<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Arial">quote:</font><HR>Originally posted by Satwatcher:<BR><B>Dan met je dus beluiten een van de twee op te geven....als je ze kost wat het kost allebei wilt hebben dan is het redelijk dat je twee keer moet betalen<P>Satwatcher<P></B><HR></BLOCKQUOTE><P>De vergelijing met auto's is misschien juist maar met mijn rij bevoegheid, rijbewijs dus, mag ik wel in verschillende auot's rijden.<P>Een andere vergelijking, koop ik een video band dan kan ik die video zien op verschillende recorders. Dus als ik naar een station mag kijken waarom dan meerdere keren betalen. Microsoft heeft lang gehad en mischien nog wel dat je hun software mag gebruiken op verschillende pc's mits je de software niet tegelijk op verschillende pc gebruikt. Zo zijn er nog wel meer voorbeelden te verzinnen. Het is maar hoe je het bekijkt, in ieder geval stimuleerd deze houding van C+ om eens creatiever te worden met de seca kaartjes.<BR><P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

die vergelijking slaat als een tang op een varken.<BR>Ik geef satwatcher volkomen gelijk.<BR>Als je 2 auto's hebt zul je 2 x wegenbelasting moeten betalen: Goed voorbeeld!<P>Als je 2 maal canal+ hebt (1 x via sat en 1 x via kabel...brr.. wat een vies woord) zul je 2 keer moeten betalen... logisch toch.<BR>Of moet canal+ bij je thuis komen controleren of je niet stiekem toch het kabelkastje bij de kinderen op de kamer hebt staan???<P>Einde nutteloze discussie, het gaat ons tenslotte niet om het kijken maar om het hacken!<P>------------------<BR>SAT4ALL Webmaster

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...