Ga naar inhoud


Wel C+, Geen PW


Crypty

Aanbevolen berichten

Ik gebruik de V35 files i.c.m. Eeprom Edit 2.80. Piccard + Goldprogger. Bij C+ en CNBC wel beeld, maar niet bij het gehele PW pakket. Hoe kan dit? Datum van PW ook al gewijzigd, maar nog steeds geen beeld. Ben al bezig sinds de plainkey wijziging van PW, krijg het maar niet voor elkaar. C+ werkt wel, dan zou PW toch ook moeten werken? Wat doe ik verkeerd? Ben in het bezit van een Echostar D2500IP met ALL CAM. confused.gif" border="0confused.gif" border="0

Vu+ Duo Twin HD PVR

Dreambox 7025 PVR

4x Quad LNB DiseqC -> Astra 1, Astra 2, Astra 3 & Hotbird

Triax 78cm Schotel

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik heb om dit probleem op te lossen twee<BR>kaarten genomen.<BR>De ene voor prem en de andere voor de resterende mirbeto <BR>De info van de verschillende providers gaan<BR>niet samen op èèn eeprom als het gaat om premie en banaallus.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@dannfoss, dus alleen PW invoeren bij Eeprom Edit. Moet deze dan nog op een speciale plaats staan, of niet? En de rest van de providers? Alles op FF & 00 zetten?<P>Alvast bedankt voor de info.

Vu+ Duo Twin HD PVR

Dreambox 7025 PVR

4x Quad LNB DiseqC -> Astra 1, Astra 2, Astra 3 & Hotbird

Triax 78cm Schotel

Link naar reactie
Delen op andere sites

I*d*t* Beamer files op kaart geladen.<BR>Afgestemd op Seasons. En...beeld. Maar zodra ik de ontvanger uitzet of op een andere (Duitse) zender zet geen beeld meer. Kaart opnieuw proggen en weer beeld (alleen op Seasons), weer zappen, beeld weg. Hoe is dit technisch gezien mogelijk? Zijn er mensen die dit zelfde probleem hebben gehad? confused.gif" border="0confused.gif" border="0

Vu+ Duo Twin HD PVR

Dreambox 7025 PVR

4x Quad LNB DiseqC -> Astra 1, Astra 2, Astra 3 & Hotbird

Triax 78cm Schotel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Had dit ook.<P>Season werkt nog met de oude keys van PW.<BR>De nieuwe key voor PW is key 10 dacht ik, en<BR>deze moet je aanpassen (!!) in het ORF pakket<BR>pro10. Pro01 werkt niet met Cinedoms.<BR>Laat je niet misleiden door de benamingen van de providers in eepromedit. heb al gemerkt dat de keys her en der versprijd staan en in aanmerking komen van links naar rechts , volgens datum en pro. 10/01<P>Je kan ook de laatste files downloaden, maar dan is de fun eraf...

Link naar reactie
Delen op andere sites

jfox, bedankt voor de tip. Heb PW key 10 bij ORF (key 10) ingevuld, en beeld. smile.gif" border="0 Maar alleen beeld op Cinedoms & Classica. Hoe is dit nu mogelijk? confused.gif" border="0 Gebruik jij ook Beamer (van 17-06'01)?<p>[ 20-06-2001: Message edited by: Crypty ]

Vu+ Duo Twin HD PVR

Dreambox 7025 PVR

4x Quad LNB DiseqC -> Astra 1, Astra 2, Astra 3 & Hotbird

Triax 78cm Schotel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,<P>Nee gebruik soms de Strsh om te vergelijken, maar vul meestal de keys en chids die gelogd werden zelf in. (de basis is in ieder geval<BR>die Strsh).<P>Blijven de kanalen op cript staan (pijltje naar boven) wordt de provider verkeerd herkend en klopt de key dus niet(kan aan een datum bij een andere prov. liggen. Zet datums van providers die je niet wil testen op grote getalafstand van datums van providers die je wel wil testen, maar wel in een getalvorlgorde aflopend van links naar rechts. en JUISTE datums gebruiken voor de te testen providers ps: Stream en D+ niet verplaatsen.) , krijg je de S (waarna normaal beeld komt, maar nu zwart blijft) klopt de CHID niet (of de PID's in je sat staan verkeerd (vaak zo bij stream)). Dowload ergens de Strsh file en kijk er eens goed naar. wink.gif" border="0<P>Gebruik niet de Auto Update functie, want die s*ck *ss als je niet de goeie Masterkeys hebt. Vervang ze door FF 'n (zelfde hoeveelheid) , prov ID is ook niet meer nodig dan. Verwijder P-keys die niet gebruikt worden. (probeer loggen om uit te vinden welke keys gebruikt worden.)<P>groeten

Link naar reactie
Delen op andere sites

Crypty,<BR>ik zit met het zelfde probleem en dezelfde apparatuur als jij en ook dezelfde V-files.<BR>En als prog PicBined maar dat ben ik nog aan't proberen.<BR>Is uw probleem nu volledig opgelost?<BR>Zoja, kan je me wat op weg helpen ?<BR>Alvast bedankt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Lexke,<P>Nee, probleem nog niet opgelost hier. Ik gebruik trouwens de V-files niet meer. Heb nu de Beamer files in gebruik. Beamer Eeprom ge-edit (Eeprom edit 2.8) en key 10 van PW bij ORF key 10 ingevuld. Heb nu beeld op Cinedoms + PW-Sport + Classica + Blue 1 & 3.<BR>Bij de overige kanalen blijft beeld zwart, maar geeft ook niet aan van: "Scrambled Signal". Dus er zal wel een CHID of Key niet goed staan ofzo. Ben al veel aan 't proberen geweest, maar tot op heden nog geen resultaat. Heb jij al wel beeld (of ook gedeeltelijk). confused.gif" border="0

Vu+ Duo Twin HD PVR

Dreambox 7025 PVR

4x Quad LNB DiseqC -> Astra 1, Astra 2, Astra 3 & Hotbird

Triax 78cm Schotel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,<P>Als hij niet aangeeft dat het scrambled is<BR>zijn ofwel de CHID's die je opgeeft bij dezelfde provider waar je de key opgegeven hebt niet goed. Moet 30 zijn ( van 7530 ).<BR>Ofwel is de PID van de te ontvangen zender niet goed ingesteld in je ontvanger. (gebeurde vaak bij Stream).<P>groeten

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij ook, jfox. Maar Ik heb bij alle twee de providers (PW & ORF) dezelfde CHID's ingevuld. Dus in beide staat dus ook de 30.<BR>Het vreemde is ook, dat als ik mijn ontvanger c.a. 3 minuten uitzet en daarna weer aanzet, en zorg dat ik start op 13th Street, dat ik ineens beeld op deze zender heb. En dat blijft zolang ik maar niet switch van kanaal. Als ik ga zappen en ik kom even later weer uit op 13th Street, krijg ik geen beeld meer. Moeten CHID's misschien in een speciale volgorde staan?<P>P.S. mijn MOSC kaart doet het gewoon op alle zenders (i.v.m. PID's waar je 't over had). Maar deze wordt na 2 minuten weer uitgeschakeld. (dit even ter info). rolleyes.gif" border="0

Vu+ Duo Twin HD PVR

Dreambox 7025 PVR

4x Quad LNB DiseqC -> Astra 1, Astra 2, Astra 3 & Hotbird

Triax 78cm Schotel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...